ergens rond 6 jan.2020 ben ik terug gekomen van mijn vakantie en heb ik keurig mijn quickparking formulier gescant en 92 euro gepint toen ik de parking verliet. Het is trouwens niet mogelijk de parking zonder te betalen te verlaten ! 2 maanden terug een aanmaning ! Ik keurig mijn bewijs van betaling , rekening nummer en tijdstip betaling en de betalingscode ge emaild. Bellen kan je die klunzen niet er staat nergens een tel nummer, email adres is [email protected] . Vandaag een 2e aanmaning ! binnen 5 dagen betalen ! Ik email adres ge dubbel checkt en weer mijn bewijs van betaling gestuurd. ik denk dat er gewoon niemand daar naar de email kijkt en bellen kan ook niet dus alles geautomatiseerd . Ik ben er klaar mee met die LULLO's laat incasso bureau nu maar komen, Overigens ga ik daar NOOIT meer op een parking staan.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
administratie is een puinhoop en bedrijf telefonisch en via email totaal onbereikbaar
Review: slechte administratie en blijven maar onterecht aanmaningen sturen
het is een asociaal bedrijf , de beloofde incassodienst is na 5 dagen NIET gekomen. Ik zat er niet mee want ik had betaald en alles kon ik bewijzen, maar tot op HEDEN nooit een excuus of reactie van dit ASO bedrijf gehad. Alle emails in het verleden gestuurd naar dit bedrijf had ik ook als aanvullend bewijs, maar kennelijk leest niemand de emails daar, het is alleen maar dreigen wat ze doen maar uiteindelijk gebeurt er NIETS !
Review: slechte administratie en blijven maar onterecht aanmaningen sturen
Beste Lore,
je schrijft dat je cash betaald hebt, maar als je de parking zoals ik verlaat kan je toch geen cash geld in die paal achterlaten ? volgens mij is het alleen pin of creditcard toch ???
groet Rob Vlaardingen