Beste lezer,
Ik maak al een aantal jaren gebruik van CP, en tot vorige maand ook naar tevredenheid.
Echter de laatste keer kreeg ik mijn auto met forse lakschade; duidelijk dat de deur van een belendende auto tegen mijn bijrijdersportier was geslagen.
Melding aan de chauffeur gemaakt, foto's gemaakt, op het contractformulier schriftelijke melding van de schade gemaakt....en bij thuiskomst een e-mail met alle gegevens, foto's en contractformulier naar CP gestuurd.
En dan begint het feest......een feest dat al velen voor mij hebben mogen ervaren: We gaan dit intern onderzoeken, maar erkennen geen aansprakelijkheid!
Als je de Algemene Voorwaarden (en dat doen we niet allemaal op voorhand) er op na leest, zie je snel dat je met een boevenbende te maken hebt!
"....aan het getekende contract bij aanname van de auto (schades) kunnen geen rechten worden ontleend...", "....Central parking is slechts aansprakelijk voor enige schade indien er sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid....".
Vooraf dient de klant met een volledige foto-reportage de auto vast te leggen voor eventuele schades, onder voorwaarde dat één van de chauffeurs daarbij aanwezig is. Dat kan slechts indien de chauffeur met ID mee op de foto gaat lijkt me. Slechts dan is een schade 'aantoonbaar' veroorzaakt tijdens de parkeerperiode.
Volgende stap is dat de klant dan opzet of roekeloosheid moet bewijzen.......je verliest dus altijd!!
Enfin, mijn schade is gemeld, de dader ligt op het spreekwoordelijke kerkhof en CP onttrekt zich van haar billijke plichten, waardoor ikzelf voor de kosten opdraai.
Ondanks dat ik (en mijn collega's) lang gebruik heb gemaakt van CP, ga ook ik nu negatieve reclame voor CP maken. Als CP niet eens meer het fatsoen heeft te reageren op e-mails mijnerzijds, gooi ik het over een andere boeg.
Als je auto je lief is, maak dan GEEN gebruik meer van de CP valet parkeerservice meer op Schiphol!
Sterke punten
Prijs
Zwakke punten
* Geen verantwoording nemen bij aantoonbare schade aan geparkeerde auto.
* Niet reageren op e-mails of ander correspondentie.
* Algemene Voorwaarden: klant is altijd het haasje, CP is nooit aansprakelijk!
Jammer Karel, maar mij zie je niet meer terug!
Bezoek CentralParking Reviews over CentralParking
Beste heer Zwanenburg, Het is vervelend voor u dat het zo moet aflopen. Maar wij hadden het zelfde probleem gehad met CP en Bijschipholparkeren, schijnt een bedrijf te zijn. Ook auto met schade terug en niet voor de kosten willen opdraaien. Ik ben dan ook naar een andere parkeerservice bedrijf gegaan met al mijn collega's. Wij maken nu al een geruime tijd gebruik van PtaParking.nl En tot volle tevredenheid. Ik beveel al mijn collega's en vrienden, kennissen PtaParking.nl. Jongens geven een top service!
Ook hier een vervelende ervaring met centralparking.... Auto opgehaald met schade aan de achterzijkant en de bumper hing er bij neer. Schadepost van ruim 950,- en daar wordt ik niet vrolijk van. Heb de schade gemaild naar CP en krijg iedere keer mail terug dat het in behandeling is. Lijkt me niet zo moeilijk voor hun.. ze hoeven alleen hun verzekering in te schakelen. Raak er een beetje zat van en ga mijn rechtsbijstand er op zetten en net als dhr. Zwanenburg negatieve reclame maken.
Bezoek CentralParking Reviews over CentralParking