Zeer recent gebruik gemaakt van Qube Valet Parking. Wat een drama!!
Deze dienstverlening heeft in de verste verte niets met het idee van valet parking te maken. Bij aanvang van onze reis hebben we op 24 mei 20 minuten staan te wachten op een winderig pleintje naast het ABN-Amro gebouw op Schiphol voordat er een jongen kwam opdagen om onze sleutels in ontvangst te nemen. Bij terugkeer op 2 juni was het kwaliteitsniveau van de dienstverlening nog slechter. We moesten nl. meer dan 5 kwartier (!!) wachten en vele malen bellen voordat we eindelijk weer in bezit kwamen van onze auto, die uiteindelijk ook nog eens op een andere plek stond dan van te voren opgegeven.
Als excuus werd 'onderbezetting' aangevoerd. Alsof het niet van te voren precies bekend is wanneer iemand vertrekt of aankomt: dit heb ik als klant immers vooraf per email in detail moeten opgeven. Tevens gold als excuus dat men niet precies wist waar de auto stond.... hun interne administratie blijkt dus uiterst pover.
Tenslotte zag ik op mijn dagteller dat er 75 km met mijn auto was gereden, terwijl het parkeerterrein van Qube Parking (Ecuadorlaan te Aalsmeer) niet meet dan 12,5 km van Schiphol verwijderd is. Wat is er met die resterende extra 50 km gebeurd, vraag ik me af..
Kortom: ik zal nooit meer van Qube Valet Parking gebruik maken en raad het voorts iedereen ten sterkste af.
Sterke punten
vertrouwenwekkende website met alleen maar positieve reviews
Zwakke punten
- volstrekt rammelend en onbetrouwbaar logistiek proces
- overduidelijk gebrek aan voldoende personeel
- personeel oogt onprofessioneel
- zeer lange wachttijden (volledig strijdig dus met de essentie van valet parking)
- telefonisch moeilijk bereikbaar
- er wordt om onduidelijke redenen overmatig veel extra kilometers met de auto van de klant gereden
Bezoek Qube Parking Reviews over Qube Parking