27 september 2015 om 3 uur landen wij op schiphol, nadat wij de bagage opgehaald hadden bellen wij parkfly op. Zij verwijzen ons naar vertrek hal 3 uitgang C. Daar stonden wij met zijn zessen 20 minuten te wachten, kwam de bus aan en die stop bij uitgang D en werd meteen al vol gestormd door mensen die daar stonden te wachten, wij gingen aan de chauffeur klagen dat wij hier eerder staan, zegt hij dat er een 2de bus zo komt. Dus wij weer bellen dit keer neemt een chauffeuse op, wij onze naam en aantal passagiers genoemd, wij zouden dan met haar mee kunnen.
Eenmaal gearriveerd wordt deze bus ook vol gestormd door mensen die op het juiste plek stonden, en de chauffeuse doet alsof haar neus bloedt en weet van niets.
Dan maar nog een keer gebeld dit keer werd beloofd dat wij met hoogste prioriteit worden meegenomen. Derde bus kwam aan, en wij kijken om ons heen, zijn wij de enige die nog stonden te wachten.
Dus na 1 uur in de kou stonden te wachten worden wij pas opgehaald. Hun administratie is een zooitje, dus vraag ik mij af waarom ik bij boeking mijn vluchtnummer moet opgeven?
Voor mij wordt dit de laatste keer dat wij met parkfly in zee gaan, er zijn genoeg andere shuttle bedrijven in de buurt!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
communicatie, klanten afwimpelen, administratie
Bezoek Schiphol ParkFly Reviews over Schiphol ParkFly