Vast bedrag bij Sky-Park.nl
Sky-Park heeft tijdens het hoogseizoen de volgende aanbieding. Nu 2 weken parkeren voor een vast tarief van ? 90,-. Dus voor zowel 14, 15 als 16 dagen parkeren rekent Sky-Park nu tijdelijk een vast bedrag van ? ... [...]
Wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare en betaalbare manier om bij Schiphol te parkeren, dan is Sky-Park.nl de perfecte keuze voor u. Met meer dan tien jaar ervaring in de branche, biedt Sky-Park.nl een naadloze parkeerservice die reizigers gemoedsrust geeft wanneer ze hun auto achterlaten voor korte of lange periodes. Laten we eens dieper ingaan op wat Sky-Park.nl zo bijzonder maakt.
Een van de grootste aantrekkingspunten van Sky-Park.nl zijn de concurrerende tarieven. Momenteel biedt Sky-Park.nl kortingen tot wel 50% op hun parkeertarieven, waardoor het een van de goedkoopste opties is voor parkeren in de buurt van Schiphol. Of u nu voor een dag of een hele week parkeert, u zult merken dat de prijzen aanzienlijk lager zijn dan de concurrentie. Voorbeeldtarieven zijn bijvoorbeeld €13,- voor een dag parkeren, en €49,- voor een week, wat aanzienlijk lager is dan de standaard tarieven.
Met meer dan 50.000 tevreden klanten heeft Sky-Park.nl een indrukwekkende reputatie opgebouwd. Klanten kunnen hun ervaringen delen op verschillende platforms, en de gemiddelde beoordeling is zo hoog als 9.1. Dit toont aan dat Sky-Park.nl niet alleen betaalbaar is, maar ook betrouwbaar en klantgericht.
Het reserveren van een parkeerplaats bij Sky-Park.nl is eenvoudig en snel. De online reserveringsmodule laat klanten binnen enkele minuten een plek reserveren, wat hen de zekerheid geeft van een veilig parkeerterrein bij aankomst. Dit vermindert stress en zorgt ervoor dat reizigers zich kunnen concentreren op hun reis in plaats van op het parkeren.
Sky-Park.nl onderscheidt zich met een uitstekende klantenservice. Het terrein is het hele jaar door 24/7 geopend, wat betekent dat u op elk moment van de dag gebruik kunt maken van hun diensten. Bovendien biedt Sky-Park.nl een gratis shuttle-service aan die u binnen slechts tien minuten naar de vertrekhal van Schiphol brengt. Bij terugkomst belt u eenvoudigweg naar Sky-Park en de shuttlebus haalt u weer op, allemaal zonder extra kosten.
Veiligheid is een topprioriteit bij Sky-Park.nl. Het beveiligde parkeerterrein is bemand met 24/7 personeel, wat betekent dat uw auto in goede handen is terwijl u op reis bent. Dit beveiligingsniveau biedt klanten de gemoedsrust die nodig is wanneer zij hun voertuig voor langere periodes achterlaten.
Gelegen aan de Aalsmeerderweg 83A in Aalsmeer, is Sky-Park.nl letterlijk naast Schiphol te vinden. Deze nabijheid maakt het een handige keuze voor reizigers die net een beetje meer comfort en snelheid willen wanneer ze op reis gaan. Dankzij de nabijheid van de luchthaven kunnen reizigers snel van en naar het parkeerterrein reizen.
Een andere aantrekkelijke faciliteit van Sky-Park.nl is de mogelijkheid voor klanten om hun autosleutels mee te nemen. Dit biedt extra zekerheid en gemak. Bovendien is het terrein het hele jaar door dag en nacht geopend, waardoor het een flexibele optie is ongeacht uw vluchtplannen.
Sky-Park.nl biedt een uitstekende oplossing voor iedereen die op zoek is naar betaalbaar, veilig en gemakkelijk parkeren bij Schiphol. Met hun sterke reputatie, concurrerende tarieven en klantgerichte benadering biedt Sky-Park.nl alles wat u nodig heeft om zorgeloos op reis te gaan. Of het nu gaat om een kort bezoek of een lange reis, Sky-Park.nl heeft de perfecte parkeerservice voor u. Wacht niet langer en reserveer vandaag nog uw parkeerplek!
Sky-Park heeft tijdens het hoogseizoen de volgende aanbieding. Nu 2 weken parkeren voor een vast tarief van ? 90,-. Dus voor zowel 14, 15 als 16 dagen parkeren rekent Sky-Park nu tijdelijk een vast bedrag van ? ... [...]
Geld geincasseerd maar nu annulering niet meer bereikbaar
Reservering maken ging makkelijk. Annuleren ( 1 maand vantevoren) ook, maar je geld terug krijgen ho maar! Werd afgelopen benaderd met een SMS door de uitvoerende partij die nota bene van mij moest horen dat de reservering geannuleerd was! Skypark is niet bereikbaar via mail, telefoon of app ( appjes worden wel gelezen) Skypark ik wil zsm mijn geld terug!!!!
Boek hier niet !!
Schandalig ......
We kregen de avond laat voor vertrek te horen dat we bij het Ramada hotel moesten parkeren IPV in Aalsmeer ,moest daarvoor ook mijn vluchtnummers weer opnieuw doorgeven via mail naar 247 taxi ..
Zoals afgesproken half uur van te voor gebeld voor aankomst ..maar eenmaal aangekomen , na veel bellen met een heel onvriendelijke chauffeur ( nog netjes gezegd ) en loze beloftes werden we na een dik uur wachten opgehaalddiir een busje van 247 en niet van sky ..blijkt : ...bus vol dus moesten er twee mensen achterin de laadruimte bij de koffers.
Chauffeur reed zeer gevaarlijk en bijna iemand aan op Schiphol....
Dus boek hier aub niet en betaal iets meer voor lang parkeren op Schiphol .
M Flikweert
Sterke punten
Geen .
Zwakke punten
Klant onvriendelijk
Komen niet op tijd
Geen contact
Meerdere malen gemaild en geappt over het annuleren van een reservering. Er komt geen reactie. Erg vervelend.
Sky park waardeloos
Onvriendelijk personeel geen reacties op mails
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Veel
Slecht
De heenreis ging prima, we zijn netjes opgehaald door een jongeman in een Ford Transit busje van Van Dommelen die ons keurig afzette bij de vertrekhal van Schiphol. De terugreis ging minder goed. Na de landing heb ik telefonisch contact gehad met de chauffeur en aangeven dat we graag opgehaald wilden worden. Dit was om 02:08 uur. De Chauffeur (met een Rotterdams accent) gaf aan dat dit ongeveer 45 minuten ging duren omdat hij net 8 personen aan het wegbrengen was. Ik heb hem verteld dat wij op hem zouden wachten op de afgesproken plek, vertrekhal 3 draaideur A aan de overkant van de rijbaan.
Na enige tijd belde de chauffeur mij met de vraag waar wij stonden te wachten. Ik dacht op de juiste plek te wachten maar per abuis stonden wij niet bij de vertrekhal maar bij de aankomsthal. De chauffeur heeft mij ‘op charmante wijze’ laten weten dat wij naar boven moesten gaan. Wij hebben dan ook de roltrap naar boven genomen. Eénmaal boven was de taxi nergens te bekennen en heb ik weer telefonisch contact gezocht. Dit was om 03:06 uur. De chauffeur vertelde dat hij was weggegaan en dat hij over tien minuten weer terug zou komen. Na ongeveer twintig minuten kwam de chauffeur weer terug. Nadat ik mijn koffer in het Transit busje had gezet vroeg hij wie ik was en ik gaf aan dat wij de mensen waren op wie hij niet wilden wachten en dat ik het een beetje flauw van hem vond om niet even een paar minuten op een klant te kunnen wachten. Hij zij dat er nog meer klanten in zijn taxibusje zaten en dat die ook graag naar huis wilden. Dat snap ik wel, maar die paar minuten vind ik wel erg flauw van je , zei ik. “Dan neem je maar een taxi’’ waren zijn exacte woorden. De toon was gezet. Ik vertelde hem dat ik helemaal geen taxi ging nemen en dat hij ons keurig ging afzetten op de parkeerplaats, gewoon volgens afspraak. Waarop hij mijn koffer uit de taxi zette en zei: nee, ik vertik het om jullie nog mee te nemen, bekijk het maar. Dit schoot bij mijn vrouw in het verkeerde keelgat, zij opende het bijrijdersportier en vroeg hem boos waarom hij niet even had kunnen wachten en waarom wij daar niets over mochten zeggen. De chauffeur stoof het busje uit en smeet de deur dicht waarop mijn vrouw de deur weer open deed. Dit keer kwam de chauffeur agressief op mijn vrouw af rennen en had ik het idee dat hij haar wilde slaan. We voelden ons allebei bedreigd door de man. Hij ging snel via de bijrijders kant naar binnen en ramde de deur dicht waardoor mijn vrouw haar hand bezeerde. Hij deed de deuren op slot en lachte ons uit. In het busje zaten nog twee andere passagiers die getuigen zijn geweest van het hele schouwspel. De chauffeur liet ons midden in de nacht achter op Schiphol. Uiteindelijk hebben we zelf een taxi genomen naar de Fokkerweg 163. Toen we daar aankwamen stond het taxibusje met de chauffeur op het parkeerterrein. Ik stuurde mijn auto via de buitenkant van het terrein naar de uitgang om het busje te ontwijken. Vreemd genoeg stond het busje opeens op onze rijbaan geparkeerd. Langs een andere rijbaan ben ik toen teruggereden. Toen we langs het busje reden zagen we dat het raam open stond. Mijn vrouw vroeg vanuit onze auto of hij dit nou leuk vond en dat hij niet zo met mensen om kan gaan. Hij lachte vermakelijk. Omdat ik boos was zei ik hem dat dit nog wel eens zijn laatste werkdag kon zijn waarop hij lachend antwoordde dat dit prima was zodat hij zelf geen ontslag hoefde te nemen. We hebben contact gehad met de bedrijfsleidster en ze gaf aan dat hij een officiële waarschuwing had gekregen. Ze heeft toen meteen het geld van Skypark en de taxikosten aan ons betaald. Netjes opgelost dus, maar wel de laatste keer met Skypark. Wij gaan in het vervolg gewoon weer op Schiphol parkeren.
Sterke punten
Meteen actie ondernomen van hogerhand
Zwakke punten
De rest
Levensgevaarlijk
Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand.
Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek. Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen. Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden. Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.
Zwakke punten
Afspraak niet nakomen.
Gevaarlijke rijstijl.
Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.
Levensgevaarlijk
Met de heen weg reed chauffeur erg hard en hield niet echt rekening met andere weg gebruikers. Nam telefoon op tijdens het rijden met verkeerde hand dit is niet handig tijdens het schakelen.
Met ophalen van Schiphol,een uur gewacht. Hij gaf aan er al gestaan te hebben maar wij waren er niet maar er zaten maar twee minuten tussen ons aankomst buiten en telefoongesprek.
Hij zou over 15 min terug zijn dit duurde echter drie kwartier naar twee keer bellen.
Toen we bij aankomst van chauffeur hier iets van zeiden zij ja wisseling van de wacht hè meneer. Conclusie ze waren ons gewoon vergeten. En ook deze chauffeur scheurt over de weg en belt tijden het rijden.
Als je een spannende rit wil voor en naar je vlucht zou ik bij dit bedrijf je auto parkeren.
Zwakke punten
Afspraak niet nakomen.
Gevaarlijke rijstijl.
Onvriendelijke chauffeur totaal geen contact met klanten.
Praatjes vullen geen gaatjes
Skypark houdt zich niet aan hun beloften/afspraken. Ondanks netjes 10 minuten vantevoren gebeld te hebben, toch nog midden in de nacht ruim een half staan te wachten om opgehaald te worden vanaf Schiphol. Tijdens het telefoongesprek gaf de chauffeur aan nog op ons te wachten, maar vervolgens bij aankomst (slechts enkele minuten later) was 'ie toch al weggereden. Vervolgens onduidelijkheid over wanneer we dan opgehaald zouden worden en een lauwe reactie in de trend van 'ach ja, dan dien je maar een klacht in ofzo'. Zéér onprofessioneel en klant-onvriendelijk! Geen Skypark meer wat mij betreft.
Wachten.....
Op de heenweg ging alles redelijk snel. Terugweg duurde het veel te lang: busje reed tot 2 x toe vol weg en uiteindelijk hebben we anderhalf uur gewacht voor we mee konden met de shuttleservice. Probleem was dat er slechts 1 busje reed. Dat was veel te weinig voor het aantal klanten.
Was eenmalig. Volgende keer op zoek naar een andere parkeerplek.
Zwakke punten
Inzet te weinig busjes. Daardoor was de wachttijd veel te lang.
Slecht
Parkeren heel dicht op elkaar- terrein niet zo groot en wachten op andere passagiers alvorens de rit naar Schiphol start.
Lijkt wel of ze met 1 klein busje rijden voor halen en brengen- dat kan ook niet.
Ergste was afhalen van Schiphol- hele slechte communicatie- je moet maar net weten welk busje staat geen Sky-Park op, en er staan vele busjes, wij hebben bijna 1,3 uur moeten wachten en na vier x bellen maar een taxi genomen voor €30 euro. Het is gelogen dat de chauffeur daar heel lang heeft staan wachten op ons, ze zeggen maar wat. Waardeloos bedrijf voor €30 meer beter parkeren bij Schiphol zelf.
Sterke punten
Nemen wel telefoon op.
Zwakke punten
Rijden niet met herkenbaar busje
afhalen is heel erg slecht geregeld
Ze zeggen maar wat 15 minuten zijn al snel 45 min