Wij hebben een indoor valet parking "Rotterdam airport" gereserveerd en meteen betaald bij vliegenenparkeren.nl. We moesten 20 minuten voor aankomst nog even bellen.
Toen we belden was onze reservering onbekend. Na wat zoekwerk wel gevonden maar er werd gecommuniceerd dat ze niemand konden toesturen en we moesten zelf op P1A parkeren en als we terug zijn moesten we bellen en zouden ze de uitrij kaartje betalen. Zo gezegd zo gedaan.
Toen we naar 1 week terug waren kwamen belden we en er kwam een medewerker naar ons toe om onze uitrijkaart "te betalen".
Hij gaaf ons een kaartje maar die deed het natuurlijk niet. Daarna belden we hem maar hij nam niet keer op.
Bij de slagboom werd gecommuniceerd dat we naar de info bali moesten om een nieuwe kaartje te kopen. Dus 86 euros extra lichter! Oplichters!!! In totaal voor 165 opgelicht!
Sterke punten
Geen
Bezoek Vliegen En Parkeren Reviews over Vliegen En Parkeren
Goedemiddag Julia,
Sorry ik zie uw bericht nu pas! Wat vervelend om te horen dat de boeking niet goed was doorgekomen bij de parking. Heel graag ontvangen we uw boekingsnummer en/of achternaam, zodat we kunnen kijken om welke parking het gaat.
Vliegen en Parkeren is verantwoordelijk voor het gehele boekingssysteem, als inderdaad blijkt dat de boeking niet goed is doorgekomen bij de parking dan willen we u graag het hogere betaalde bedrag retourneren. Wilt u mij tevens het betaalbewijs van de alternatieve parkeergelegenheid mailen?
U mag reageren via de mail: [email protected]
We horen graag van u!
Bezoek Vliegen En Parkeren Reviews over Vliegen En Parkeren