Wij zijn van 27 juni t/m 18 juli op vakantie geweest naar Mexico, alles is super goed verlopen totdat wij terug kwamen op Schiphol, wij hadden onze auto geparkeerd via centralparking, toen wij de auto terug in ontvangst namen zij de beheerder nog doodleuk dat hij de auto nog schoon gespoten had, dat was goed te zien toen wij het portier opende stond de hele vloer onder water wij hebben dit meteen gemeld en de beheerder Bob verzekerde ons dat alles wel goed zou komen, wij hebben meteen een mail naar centralparking.nl gestuurd en deze hebben ons dan ook netjes het navigatiesysteem twv 205,- terug betaald, echter nu 6 weken later blijkt dat de gehele kabelboom in de auto onder de corrosie zit en het hele dashboard is uitgevallen na vele mails en telefoontjes naar centralparking geven deze totaal geen gehoor, u begrijpt dat dit een vrij grote schade is waar ik 6 weken geleden geen rekening mee heb gehouden, op internet staan meer van dit soort klachten, Ik geef ze tot vrijdag de tijd anders zal ik naar mijn advocaat gaan stappen
Sterke punten
snelle reacktie bij reserveren
Zwakke punten
reageren niet meer als t mis gaat