Voor een vliegvakantie in de drukke Mei vakantie van te voren via internet parkeren op P8 geboekt; want alles zat zogenaamd vol op p1 t/m 5 volgens de officiële site. De boeking via Internet werkt prima, echter : bij aankomst bleek de helft ( ! )van P1 t/m P3 leeg te staan ! De busrit heen vanaf P8 naar de terminal ( elke 15 min.) verliep prima ( de 5 uur vertraging met Ryanair gaan we hier niet op in). Na de voorspoedige terugvlucht stonden we echter met een grote groep 45 minuten in de kou te wachten op de bus naar P8. Aangezien er na 17.00 geen telefonisch contact mogelijk was met de centrale (hoop dat er nooit een echte calamiteit plaatsvindt ) bleef het al die tijd onduidelijk of de bus zou komen (die elke 15 min zou vertrekken). Geen enkele communicatie en en geen enkel excuus.
Voor diegene die nog van dit vliegveld gebruik willen maken vergeet die idiote sites en rij naar het vliegveld. Parkeerplek zat. ( Nb: wij vliegen hier nooit meer vandaan) .
Sterke punten
Onbekend: het lijkt ideaal, een klein vliegveld, heb echter nog nooit er zo lang overgedaan om van een terminal naar een vliegtuig te komen die ook vertrok en na de terugvlucht bij mijn te komen. Gewoon naar Schiphol: als er wat aan de hand is, staat daar dag en nacht personeel voor je klaar.
Zwakke punten
na 18.00 uitgestorven ! geen service desk open, alle horeca en winkels dicht. Daar je sta je dan op een verlaten vliegveld en je probeert thuis te komen