01 mei half drie 's nachts mijn autoo'tje (Peugot 106) afgegeven voor 8 dagen (gelukkig geen dure bolide). Rond deze tijd ('s nachts) is het erg rustig dus er stond iemand klaar van CP en de auto werd gecheckt op
schade. De medewerker had het formulier bij zich, het werd gecontroleerd en door mij ondertekend, dit formulier nam hij mee, ik kreeg geen getekend formulier mee (met zijn naam) maar alleen een blanco formulier. Later dacht ik nog 'vreemd' maja, het was al te laat en ja zit in je 'vakantie-euforie' en je vertrouwd dat het goed zal gaan (dom dom dom!). Medewerker CP nam mijn sleutel mee en dat was het. Tot hier prima!
Na 8 dagen heerlijke vakantie in Griekenland mochten we CP bellen. Mijn partner en ik waren om kwart voor twee 's middags geland, na wachten op bagage etc. belde ik om 15.00 uur naar CP. De telefonist melde dat het erg druk was en dat we op dik een half uur konden rekenen voor de auto er zou staan in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Prima, daar ben je dan op ingesteld. 15.45 nog geen auto. Dan maar even bellen, telefonist meld dat er niets van bekend was dat de auto gebracht moest worden (huh?!). "Ik bel u zo terug'. Half uur later nog niet teruggebeld. Dus ik weer bellen. "Mevrouw, we kunnen de auto niet vinden, ik bel u zo terug'. Na een kwartier nog geen nieuws, weer bellen.
'Mevrouw, we kunnen uw autosleutel niet vinden' (???!!!) Ik bel u zo terug.
Na 10 minuten weer wachten bel ik weer! (Wat een belkosten!) CP: 'Ja we hebben een probleem, de auto is gevonden maar de sleutel nog niet'.
Waarom weet ik niet maar gelukkig was ik zo slim om een reservesleutel meegenomen te hebben! Meneer CP was zeer opgelucht en melde dat hij dit erg vervelend vond allemaal vooral ook voor hunzelf, JA! LEKKER BELANGRIJK! Dat zal best dat dit nogal 'awkward' voelt maar wat kan mij het nou schelen. Dit is toch VOORAL wel erg vervelend voor de klant!!!
Sleutel werd om opgepikt door een CP-medewerker (arme oude man die de volle laag kreeg van mij). Ik ben nog nooit zo ontzettend kwaad geweest. Ook de CP medewerker die daar buiten stonden om auto's in ontvangst te nemen was zeer klant-onvriendelijk en vond het toch wel erg vervelend dat ik erg kwaad was en dit naar hem uitte (ja jongen, je bent nou eenmaal helaas CP medewerker en aanspreekpunt) Part of the job, zeker als je voor zo een k*tbedrijf werkt. Drie kwartier nadat mijn reservesleutel was opgehaald kwam mijn auto, gebracht door 'Karel' (ik vermoed 1 van de eigenaren CP). Ik had al tevoren ge?ist het volledige bedrag van het parkeertermijn terug te willen ontvangen (contant!) en dat had "Karel" bij zich (55 euro) plus een fles wijn (hoezee!) fijn...maar na een dikke vette koppijn na 3,5 uur wachten (na bellen) op mijn auto kon ik het niet hartelijk ontvangen. Meneer raadde al dat hij niet veel goeds meer kon zeggen behalve excuses (helaas kon ik daar niets mee, te pissig). Mijn sleutel hopen ze nog te vinden en op te sturen, anders vergoeden ze een nieuwe duplicaat.
De vergoeding en de fles wijn maken deze domper na onze geweldige vakantie niet goed. Nooit en te nimmer zal ik nog via CENTRALPARKING mijn auto laten parkeren, zoiezo niet meer op deze manier. Dan zet k mijn auto voor iets meer geld wel zelf ergens anders!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Hun bestaan