Bij terugkomst op schiphol parkfly gebeld om ons op te halen.
Prkfl: Uw naam is? Oooh euuh ja, we missen uw sleutel, vinden we heel vervelend maar heeft u de reserve bij U.
Mijn vrouw heeft haar sleutel ja.
Prkfl: Gelukkig dan kunt U weg, anders had ik een collega gebeld om U naar huis te brengen.
Alles wel maar ik wil mijn sleutel hebben, hoe kan het zijn dat jullie een auto 300 meter verplaatsen en dan een sleutel kwijtraken?
Prkfl: Ja wij vinden dit heel vervelend maar op dit moment kunnen wij er niets aan doen. Als U morgen contact op neemt met het kantoor dan gaan zij dat voor U oplossen.
Je kunt bellen wat je wil 20cent per min + eigen belkosten maar je komt niet verder dan de telefoniste die van het probleem weet maar er is niemand die je op dat moment te woord kan staan, ze zal de boodschap doorgeven aan dhr Koster en dan zal deze zo spoedig mogelijk terug bellen, het is een druk bezet man. Dan maar mailen, ook hier geen reactie anders dan het eautomaticeerde mailtje Wij hebben de onderstaande gegevens in goede orde ontvangen en
nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Parkeer al jaren bij parkfly, zolang er niets gebeurd is het prima maar o wee als je iets hebt dan zijn ze niet thuis, schadepost voor het vervangen van sleutel en sloten 634 euro. PARKFLY bedankt voor de geweldige services