Op 17 juli 2015 heb ik mijn gloednieuwe auto afgegeven bij CentralParking (Karel) op Schiphol tussen vertrekhal 2 en 3. Helaas voor CentralParking is mijn auto voorzien van een geavanceerd Track & Trace systeem dat elke rit automatisch registreert en waarmee ik de rittenadministratie online kan inzien.
Bij ontvangst van de auto viel mij op dat de auto vies was en ook onder de spetters van - naar ik vermoed - frisdrank zat. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik mijn automatische rittenadministratie geraadpleegd en tot mijn teleurstelling bleek dat er op 17 en 18 juli met mijn auto is gereden zonder mijn toestemming. Online kon ik precies de route zien die is gereden en ik heb CentralParking direct gevraagd om een verklaring. Men zou een intern onderzoek starten dat binnen een week zou zijn afgerond. Ondanks herhaald verzoek heb ik daarna niets meer van CentralParking gehoord; het bedrijf dat plechtig haar vaste klanten heeft beloofd - ten tijde van incidenten met andere valid parking bedrijven - dat dit soort praktijken bij CentralParking zijn uitgesloten. Maar nu zijn ze zelf door de mand gevallen met behulp van een geavanceerd Track & Trace systeem!
Mijn mening: doe vooral geen zaken met CentralParking!
Sterke punten
Ik heb mijn auto terug.
Zwakke punten
Afspraken/beloftes worden niet nagekomen. Zo ga je niet met (ex) trouwe klanten om!