Al 7 jaar maken wij gebruik van CentralParking maar afgelopen mei liep het even anders af. Wij hebben 3 uur op onze wagen staan te wachten. Elke keer bellen tegen belachelijk hoge kosten. Toen de auto er eindelijk was bleek dat er n grote deuk aan de zijkant zat. Gelijk gebeld en wij kregen de mededeling dat wij n mail moesten sturen. Wel gelijk de chauffeur laten tekenen dat er n deuk wad die er bij inlevering van de auto er echt nog niet zat. Ook gelijk contact opgenomen met onze verzekering. CP. laat niks meer van zich horen en zijn gewoon niet te bereiken. Ze doen net of ze gek zijn er erkennen geen schuld te hebben .Met als gevolg dat wij nu het dubbele aan premie moeten gaan betalen omdat de schade die uitgekeerd is niet erkend is door CP. Ik vind erg vreemd dat er ondanks zoveel klachten CP nog steeds bestaat en blijkbaar ongestraft op deze manier zaken mag blijven doen
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen verantwoording nemen