bij aankomst op de middenweg te aalsmeer zeker 20 min moeten wachten alvorens wij geholpen werden;
11.00 uur s'morgens; de medewerker achter de balie verspreidde een stevige dranklucht ( ok, ik geef toe, promillage niet gemeten )
wij konden alleen met 50,- betalen, ( parkeerkosten bedroegen 43,- ) zij hadden geen wisselgeld en dat terwijl iedere klant contant dient te betalen .
het parkeerterrein aan de middenweg zou vol zijn, terwijl er zat lege plekken waarneembaar waren.
dus op weg naar parkeerterrein "ML "; ongeveer op 2 km. afstand tussen de lege kassen.
vandaar naar schiphol in een oud passagiersbusje, waarin meer personen werden vervoerd dan er zitplaatsen waren.
bij terugkomst op schiphol heeft het bijna 30 min. en ettelijke oproepen gekost om contact met 247 parking te krijgen.
bij aankomst ( in het donker ) bleek het zgn. ML terrein onbewaakt, pikkedonker en vol met plassen te staan, dus met behulp van een zaklampje en doorweekte schoenen uiteindelijk onze auto teruggevonden.
vandaar; eens maar nooit meer en de volgende keer toch maar weer naar de ( een fractie duurdere ) concurrent, een stukje verderop aan diezelfde Middenweg in Aalsmeer