I.v.m. eerdere ervaringen zochten wij specifiek een parkeerplaats waar we zelf de auto konden parkeren en de sleutels houden, we wilden beslist GEEN valet parking.
Dit was voor ons de reden om 'Shuttle parking' bij 247 Parking in Aalsmeer te boeken.
Bij aankomst bij 247 Parking bleek dat de parkeerplaats vol was, hoewel wij 3 weken tevoren gereserveerd hadden en toen geen bericht hierover hebben gekregen.
We werden vervolgens samen met 3 andere auto's naar een andere parkeerplaats geleid waar we onze sleutels moesten inleveren en de auto (buiten ons zicht om) door een medewerker is geparkeerd.
Dit laatste gebeurde zonder dat er even met een medewerker rond de auto was gelopen om eventuele bestaande schades vast te leggen; gezien de tijdsdruk was het op dat moment ook niet mogelijk om zelf foto's van de auto maken.
Toen we na afloop van onze reis op Schiphol terug kwamen, belden we 247 Parking en gingen we naar het ophaalpunt, zoals afgesproken. We moesten hier een uur wachten op de shuttle bus (waarvan op z'n minst 1 van de veiligheidsgordels niet werkte).
Toen we uiteindelijk bij de auto kwamen, bleek dat de auto niet alleen ontzettend vuil was geworden maar bovendien was beschadigd, 247 Parking wijst echter elke aansprakelijkheid van de hand en betwist het feit dat de schade op hun terrein is ontstaan.
Sterke punten
Zijn die er? wij hebben ze niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
-Misleidende info op hun website: Sleutels moeten WEL afgegeven worden en auto wordt door medewerker geparkeerd.
-De parkeerplaats waar wij naar toe gebracht werden is enorm stoffig (oud kassencomplex)
-De toestand van de auto wordt bij aanvang niet bekeken zodat in principe elke door hen veroorzaakte schade in twijfel kan worden getrokken