Op 16/12/2017 Heb ik via vergelijkingssite parkos een reservering
gedaan. In eerste instantie voor een shuttle service maar enkele minuten
daarna zag ik dat ik tegen betaling ook van velet parking gebruik kon
maken. Ik heb de reservering aangepast en bijbetaald en ontving netjes een
bevestiging . Ik verwachtte 8.15 uur op Schiphol aan te komen. Gisteren om
8.00 uur belde ik het 06 nummer die in de bevestigingsmail aangeduid staat
om aan te geven dat ik verwacht om 8.45 aan te komen ipv 8.15 uur. Er werd
gevraagd naar mijn naam en voertuig en de chauffeur zei dat ik nog even 15
min vooraf moet bellen. Zo gezegd zo gedaan. Echter toen ik belde op de
hoogte van Leiden gaf de chauffeur aan dat Hij mijn reservering niet kon
vinden. Hij zou het even uitzoeken en mij terugbellen. Ik werd teruggebeld,
inmiddels aangekomen op schiphol, met de mededeling dat ik geen velet
reservering heb staan. Ik vertel dat ik dat wel heb en dit kan aantonen met
een bevestigingsmail. Op de achtergrond geeft een 'leidinggevende' genaamd
Marco aan dat zij mij niet komen halen. Het staat niet in het systeem dus
ik moet het met parkos uitzoeken. Op dit moment sta ik met baby en al mijn
koffers klaar voor vertrek bij Schiphol. Gezien ik de velet service
verwachtte had ik geen tijd meer om een half uur heen en terug te reizen
met het risico mijn vlucht te missen. Mijn man belt nogmaals met 24/7
parking. Wij zijn nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan. Er werd niet
naar onze reservering geluisterd en doorverwezen naar parkos. Parkos heeft
in het weekend geen klantenservice. Bovendien heb ik een toonbaar bewijs
dat er voor velet parking is betaald bij 24/7 parking. Hier werd geen
gehoor aangegeven.' Leidinggevende' wilde zijn naam niet doorgeven, wilde
mij niet fatsoenlijk te woord staan en was zeer onbeschoft aan de telefoon.
Ik kon naar Aalsmeer komen voor de shuttle service en dat was de enige
optie. Ik moet het anders maar met parkos uitzoeken.
Ik ben een betalende klant. Dat de communicatie tussen parkos en 24/7 niet
goed verloopt mag niet ten koste gaan van mij als klant. Je bent onderweg
naar je vakantiebestemming en Kiest en betaalt voor een service om van
parkeergemak te voorzien. Ik heb letterlijk met tranen en paniek bij
Schiphol gestaan bang door deze ongein mn vlucht te missen. Ik was dan ook
genoodzaakt ter plekke van een andere velet service gebruik te maken en
opnieuw de kosten te betalen. Deze zal ik na terugkomst van mijn vakantie
verhalen op 24/7 parking en/of parkos. Ik vind het ombegrijpelijk dat een groot bedrijf als 24/7 zo
onprofessioneel en onbeschoft omgaat met haar klanten. Ik advizeer Parkos im geen zaken meer te doen met deze keuzen omdat dit ook ten koste gaat van het vertrouwen in parkos.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer onbetrouwbaar en respectloos