Bij aankomst ging alles goed. Echter, toen ik terugkwam uit het buitenland op airport rotterdam belde ik naar de telefoonnummers die waren doorgegeven om opgehaald te worden en ik werd doorverbonden met een chauffeur uit amsterdam. In rdam was niemand bereikbaar, alle oproepen werden doorgeschakeld naar de amsterdamse chauffeur. Uiteindelijk bijna een uur gewacht op de shuttle. Er kwamen toen 2 shuttles aan en beide chauffeurs reageerden heel laconiek met een vaag verhaal over een storing waardoor die oproepen niet binnenkwamen. Geen excuses en geen begrip voor de situatie waarin je je bevindt als klant, je weet niet of je bij je auto kan, hoe laat je thuiskomt etc. Bovendien reageerden ze heel onbeschoft op mijn klacht dat ik zo lang stond te wachten in onzekerheid met uitspraken als 'dien maar een klacht in, boeit me niet' en 'is niet mijn probleem'. Ik werd vervolgens gewoon genegeerd. Zelfs met mijn tas werd ik niet geholpen. Ik ben woedend over dit schandalige gedrag. Ik maak nooit meer gebruik van quick parking en ik raad iedereen sterk aan dit bedrijf links te laten liggen. neem liever het ov, een taxi of het ov tot rdam centraal en dan een taxi tot/van het vliegveld. Of parkeer je auto ergens anders. Waar dan ook, behalve bij quick parking
Sterke punten
Parkeerplaats relatief dichtbij rdam airport
Zwakke punten
Onbeschofte chauffeurs
Onbetrouwbare dienst
Als de chauffeurs niet opnemen, ben je overgeleverd aan het lot voor de vraag wanneer je wordt opgehaald.
Een van de chauffeurs zag er zeer onprofessioneel uit (dikke gouden kettingen etc.).