Op 7 februari een valetparking geboekt en betaald. Dat was dom van mij want mijn reis was nog niet bevestigd. Die ging niet door en dus wilde ik mijn valetparking annuleren. Dus een mail gestuurd. Geen reactie. Dus gebeld. Annuleren en geld terugkrijgen kon. Gevraagd om een schriftelijke bevestiging. Werd toegezegd, natuurlijk niet gekregen. Wel mijn gegevens en rekeningnummer gemaild conform afspraak. Geen reactie. Een week later maar weer eens gebeld. Mail zou niet zijn ontvangen. Dat klopt natuurlijk niet. Zelfde mail nog maar eens gestuurd met meneer van de customerservice aan de telefoon. Mail komt niet binnen. Nog een keer gestuurd. ' O, nu zie ik het, uw mail komt binnen in de spam-map'. Raar verhaal. Ik mail gewoon van een privÃÂé hotmail-adres. Wederom toegezegd dat er nu echt terugbetaling gaat komen. Het zal mij benieuwen. Ik geloof het pas als ik het zie. Ondertussen begrijp ik niet dat de ANWB dit bedrijf ondersteund. Volgende keer ga ik gewoon weer naar de valetparking van Schiphol. Nauwelijks duurder, altijd betrouwbaar.
Sterke punten
heb ze niet ontdekt
Zwakke punten
zie review