in oktober vliegtickets geboekt en een parkeerplaats op Schiphol... via Easyjet dus dacht ik bij easyjet. Ik kreeg maar geen bevestiging en kwam er achter dat het Holliday extra's was. Vliegtickets werden geannuleerd vanwege corona en ik kreeg een mail van holliday extra's om te kiezen voor een voucher... grote groene knop... of held retour... kleine grijze knop. Ik had mijn leesbril niet open drukte op de telefoon op de verkeerde knop. Stuurde meteen een mail en kreeg na een week antwoord. Ik kreeg mijn geld niet retour...moest maar rekening houden met de vervelende situatie waarin de reisbranche op dit moment zat!!! Ze hadden het met hun jurist gecheckt en dit klopte zo volgens hen. Nog een paar mailtjes over en weer maar ze blijven bij hun standpunt. Ik mag tot oktober de voucher gebruiken maar ga op dit moment uiteraard niet vliegen. Het was geen geoot bedrag maar het is een arrogante superklantonvriendelijke club. Nooit weer!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Ontzettend klantonvriendelijk