Parkeren bij de luchthaven en met de taxi naar Schiphol.
QUBE is de 1e parking van Nederland die u vervoert met een taxibedrijf. U parkeert veel goedkoper.
U hoeft niet op een bus te wachten in het donker. QUBE focust zich op het vervoer naar de luchthaven.
In mei gebruik gemaakt van Valet parking bij Qube via een Groupon. Bij terugkomst een slap verhaal dat onze autokaart gestolen is. Ze hebben ons in een witte Audi van een andere!!!! klant naar huis gereden om de reserve sleutel te halen. Niet lekker thuiskomen en het feit dat we in een auto van een ander thuisgebracht zijn is echt schandalig. We moesten op een gegeven moment een nieuwe autokaart laten maken wat 200 euro kost. Volgens hen zijn ze hiervoor verzekerd. Nu 2 maanden verder en geen geld gezien. Ondertussen proberen ze Groupon en ons tegen elkaar uit te spelen door te zeggen dat ze geen factuur gezien hebben. Mensen, maak deze fout niet, doe NOOIT zaken met ze! Wij wachten al 2 maanden op geld. En de auto waarin ze ons in een snel tempo thuisbrachten kan uw auto zijn/worden!!!! Voor ons nooit meer Qube!!! En aangifte gedaan natuurlijk.
Sterke punten Ze zijn goed in oplichtingspraktijken
Afspraak gemaakt op de site , auto schoon en netjes ingeleverd. foto gemaakt van mijn KM stand
er bleek 170 km mee te zijn gereden ook de tank was dus aanzienlijk geleegd
Bij het Afhalen van de auto was de asbak Vol ,Mc Donalds bakjes ,bekers onder de stoel Kortom de auto was een vieze bende
Zeer recent gebruik gemaakt van Qube Valet Parking. Wat een drama!!
Deze dienstverlening heeft in de verste verte niets met het idee van valet parking te maken. Bij aanvang van onze reis hebben we op 24 mei 20 minuten staan te wachten op een winderig pleintje naast het ABN-Amro gebouw op Schiphol voordat er een jongen kwam opdagen om onze sleutels in ontvangst te nemen. Bij terugkeer op 2 juni was het kwaliteitsniveau van de dienstverlening nog slechter. We moesten nl. meer dan 5 kwartier (!!) wachten en vele malen bellen voordat we eindelijk weer in bezit kwamen van onze auto, die uiteindelijk ook nog eens op een andere plek stond dan van te voren opgegeven.
Als excuus werd 'onderbezetting' aangevoerd. Alsof het niet van te voren precies bekend is wanneer iemand vertrekt of aankomt: dit heb ik als klant immers vooraf per email in detail moeten opgeven. Tevens gold als excuus dat men niet precies wist waar de auto stond.... hun interne administratie blijkt dus uiterst pover.
Tenslotte zag ik op mijn dagteller dat er 75 km met mijn auto was gereden, terwijl het parkeerterrein van Qube Parking (Ecuadorlaan te Aalsmeer) niet meet dan 12,5 km van Schiphol verwijderd is. Wat is er met die resterende extra 50 km gebeurd, vraag ik me af..
Kortom: ik zal nooit meer van Qube Valet Parking gebruik maken en raad het voorts iedereen ten sterkste af.
Sterke punten vertrouwenwekkende website met alleen maar positieve reviews
Zwakke punten - volstrekt rammelend en onbetrouwbaar logistiek proces
- overduidelijk gebrek aan voldoende personeel
- personeel oogt onprofessioneel
- zeer lange wachttijden (volledig strijdig dus met de essentie van valet parking)
- telefonisch moeilijk bereikbaar
- er wordt om onduidelijke redenen overmatig veel extra kilometers met de auto van de klant gereden
Een dag voor onze reservering van een parkeerplaats (15dagen) kreek ik een email van Qube parking.
************************************
Geachte,
Het spijt ons vreselijk alleen afgelopen nacht zijn we helaas het slachtoffer geworden van een overval.
Momenteel is het niet exact duidelijk welke sleutels van welke kluis ontvreemd zijn en na overleg met de politie vinden we het risico te groot om nieuwe autos aan te nemen.
We kunnen u niet de zekerheid bieden van een veilige parkeerplek.
We gaan u zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten alleen vragen u heel even geduld te hebben aangezien alle problemen momenteel.
Nu zit het probleem in het laatste stukje. "We gaan u zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten" en dat lijkt niet te worden gedaan. Op een eerdere email heb ik geen reactie gekregen dus vandaag maar besloten om nogmaals te mailen. Mocht ik geen reactie krijgen dan neem ik mogelijk gerechtelijke stappen tegen Qube parking. We gaan het zien.
Sterke punten Helaas op dit moment geen, geen gebruik gemaakt van de service van Qube
Zwakke punten Op dit moment geen reactie op emails of het terug storten van betaald parkeergeld.
Update: Inmiddels via politie aangifte gedaan van oplichting.
WIj zijn 30-11 midden in de nacht hier aangekomen voor vroege vlucht en 9-12 rond 24.00 u weer teruggekomen. In beide gevallen snelle transfer heen en weer. Parkeerplaats prima, dus ik heb geen klachten en ben tevreden. (prijs/prestatieverhouding prima)
Sterke punten snelle transfer
Zwakke punten P-plaats beetje in afgelegen gebied.
Nooit meer!!!!
In mei gebruik gemaakt van Valet parking bij Qube via een Groupon. Bij terugkomst een slap verhaal dat onze autokaart gestolen is. Ze hebben ons in een witte Audi van een andere!!!! klant naar huis gereden om de reserve sleutel te halen. Niet lekker thuiskomen en het feit dat we in een auto van een ander thuisgebracht zijn is echt schandalig. We moesten op een gegeven moment een nieuwe autokaart laten maken wat 200 euro kost. Volgens hen zijn ze hiervoor verzekerd. Nu 2 maanden verder en geen geld gezien. Ondertussen proberen ze Groupon en ons tegen elkaar uit te spelen door te zeggen dat ze geen factuur gezien hebben. Mensen, maak deze fout niet, doe NOOIT zaken met ze! Wij wachten al 2 maanden op geld. En de auto waarin ze ons in een snel tempo thuisbrachten kan uw auto zijn/worden!!!! Voor ons nooit meer Qube!!! En aangifte gedaan natuurlijk.
Sterke punten
Ze zijn goed in oplichtingspraktijken
Zwakke punten
Alles, stel oplichters
170 km gereden met mijn Audi RS 6
Afspraak gemaakt op de site , auto schoon en netjes ingeleverd. foto gemaakt van mijn KM stand
er bleek 170 km mee te zijn gereden ook de tank was dus aanzienlijk geleegd
Bij het Afhalen van de auto was de asbak Vol ,Mc Donalds bakjes ,bekers onder de stoel Kortom de auto was een vieze bende
Trek uw conclusie zou ik zeggen
Ronald van der Plas
Sterke punten
Een Afrader
Zwakke punten
Hopeloos
Qube Valet Parking heeft NIETS met \\\
Zeer recent gebruik gemaakt van Qube Valet Parking. Wat een drama!!
Deze dienstverlening heeft in de verste verte niets met het idee van valet parking te maken. Bij aanvang van onze reis hebben we op 24 mei 20 minuten staan te wachten op een winderig pleintje naast het ABN-Amro gebouw op Schiphol voordat er een jongen kwam opdagen om onze sleutels in ontvangst te nemen. Bij terugkeer op 2 juni was het kwaliteitsniveau van de dienstverlening nog slechter. We moesten nl. meer dan 5 kwartier (!!) wachten en vele malen bellen voordat we eindelijk weer in bezit kwamen van onze auto, die uiteindelijk ook nog eens op een andere plek stond dan van te voren opgegeven.
Als excuus werd 'onderbezetting' aangevoerd. Alsof het niet van te voren precies bekend is wanneer iemand vertrekt of aankomt: dit heb ik als klant immers vooraf per email in detail moeten opgeven. Tevens gold als excuus dat men niet precies wist waar de auto stond.... hun interne administratie blijkt dus uiterst pover.
Tenslotte zag ik op mijn dagteller dat er 75 km met mijn auto was gereden, terwijl het parkeerterrein van Qube Parking (Ecuadorlaan te Aalsmeer) niet meet dan 12,5 km van Schiphol verwijderd is. Wat is er met die resterende extra 50 km gebeurd, vraag ik me af..
Kortom: ik zal nooit meer van Qube Valet Parking gebruik maken en raad het voorts iedereen ten sterkste af.
Sterke punten
vertrouwenwekkende website met alleen maar positieve reviews
Zwakke punten
- volstrekt rammelend en onbetrouwbaar logistiek proces
- overduidelijk gebrek aan voldoende personeel
- personeel oogt onprofessioneel
- zeer lange wachttijden (volledig strijdig dus met de essentie van valet parking)
- telefonisch moeilijk bereikbaar
- er wordt om onduidelijke redenen overmatig veel extra kilometers met de auto van de klant gereden
Qube Parking slachtoffer geworden van een overval.
Een dag voor onze reservering van een parkeerplaats (15dagen) kreek ik een email van Qube parking.
************************************
Geachte,
Het spijt ons vreselijk alleen afgelopen nacht zijn we helaas het slachtoffer geworden van een overval.
Momenteel is het niet exact duidelijk welke sleutels van welke kluis ontvreemd zijn en na overleg met de politie vinden we het risico te groot om nieuwe autos aan te nemen.
We kunnen u niet de zekerheid bieden van een veilige parkeerplek.
We gaan u zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten alleen vragen u heel even geduld te hebben aangezien alle problemen momenteel.
Met vriendelijke groet,
Qube Parking
*********************************************
Nu zit het probleem in het laatste stukje. "We gaan u zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten" en dat lijkt niet te worden gedaan. Op een eerdere email heb ik geen reactie gekregen dus vandaag maar besloten om nogmaals te mailen. Mocht ik geen reactie krijgen dan neem ik mogelijk gerechtelijke stappen tegen Qube parking. We gaan het zien.
Sterke punten
Helaas op dit moment geen, geen gebruik gemaakt van de service van Qube
Zwakke punten
Op dit moment geen reactie op emails of het terug storten van betaald parkeergeld.
Update: Inmiddels via politie aangifte gedaan van oplichting.
Snelle transfer, geen klachten
WIj zijn 30-11 midden in de nacht hier aangekomen voor vroege vlucht en 9-12 rond 24.00 u weer teruggekomen. In beide gevallen snelle transfer heen en weer. Parkeerplaats prima, dus ik heb geen klachten en ben tevreden. (prijs/prestatieverhouding prima)
Sterke punten
snelle transfer
Zwakke punten
P-plaats beetje in afgelegen gebied.