CentralParking

Met de valet parking service van CentralParking ben je verzekerd van een goede start van jouw reis! Je wordt vriendelijk ontvangen door een van de chauffeurs van CentralParking en jouw auto wordt nadien veilig geparkeerd. Bij aankomst wordt de auto weer op tijd aan je overhandigt. De CentralParking Valet parkingservice: - Ontvangst van de auto bij de vertrekhal, - Vakbekwame chauffeurs, - 24/7 beveiliging en camera toezicht, - Je auto is in veilige handen en verzekerd, - Eenvoudig annuleren en wijzigen - CentralParking is al ruim 5 jaar de grootste aanbieder van valet parkingservice. Luchthavenvervoer

Informatie over CentralParking

Centralparking biedt Valet Parkingservice aan op Schiphol, Eindhoven Airport, Rotterdam Airport en is een officiele partner van de Passenger Terminal Amsterdam. Elk jaar maken duizenden reizigers gebruik van de diensten van CentralParking. De Valet Parkingservice biedt een mogelijkheid om snel de vertrekhal in te kunnen zonder tijd te verliezen door bijvoorbeeld te moeten zoeken naar een parkeerplek. Tevens zorgt de service dat je ook weer snel je auto ontvangt bij aankomst. Hierdoor kun je jouw reis snel vervolgen naar huis. Het parkeren bij luchthavens en cruiseterminals is vaak moeizaam en neem veel tijd in beslag. Gelukkig ontdekken steeds meer mensen de voordelen van de Valet Parkingservice van CentralParking wanneer zij via luchthaven Schiphol, Eindhoven, Rotterdam airport of de Passengers Terminal Amsterdam vertrekken. Op deze locaties heb je de mogelijkheid om door te rijden tot aan de vertrekterminal. Een chauffeur van CentralParking parkeert uw auto op een beveiligd parkeerterrein net buiten de luchthaven. Bij aankomst, staat een chauffeur van CentralParking met uw auto te wachten voor de vertrekhal. U heeft op deze wijze de mogelijkheid om direct uw reis naar huis of kantoor voort te zetten. Centralparking is uitgegroeid tot een dienstverlening die dagelijks door honderden tevreden reizigers wordt gebruikt.


Parkeren op luchthavens

CentralParking biedt altijd een goede service met professionele chauffeurs. Het maakt kort parkeren of langdurig parkeren bij een luchthaven of cruiseterminal een fijne ervaring. Bij CentralParking zijn er 24 uur per dag chauffeurs beschikbaar om uw auto in ontvangst te nemen of terug te brengen. U wordt dus altijd snel geholpen zodat u zonder te wachten uw reis kunt voorzetten. Zelf wanneer u op het laatste moment nog een parkeerplek nodig heeft, zijn er bij CentralParking altijd medewerkers om u van dienst te zijn.


Veilig en betrouwbaar

CentralParking biedt een veilige en betrouwbare parkeerserivce. Het bedrijf heeft al meer dan acht jaar ervaring in deze branche en parkeert jaarlijks meer dan 80.000 auto's. CentralParking is goed verzekerd voor alle diensten die het bedrijf aanbiedt aan particulieren. Mocht er dan toch iets met uw auto gebeuren, dan neemt het bedrijf hier verantwoordelijkheid voor. Ongeacht het soort auto of merk, bij CentralParking is uw auto in perfecte zorg. CentralParking leidt chauffeurs op tot uitstekende dienstverleners en veilige en verantwoordelijke chauffeurs.


Tarieven Parkeren Schiphol

Luchthaven Schiphol heeft ruim 23,000 parkeerplaatsen beschikbaar. Deze parkeerplaatsen zijn bestemd voor reizigers. Ongeacht of men voor een korte of langdurige periode wenst te parkeren op Schiphol. De tarieven van het parkeren zijn afhankelijk van de afstand tot aan de vertrekhal. Bij wat verder afgelegen parkeerterreinen op het terrein van Schiphol, is het de bedoeling dat u zelf de auto parkeert. Vervolgens wordt u met een shuttlebus naar de vertrekhal gebracht. Bij aankomst wordt u weer opgehaald en naar uw voertuig gebracht. Vanwege de voordelige tarieven van de Valet Parkingservice kiezen steeds meer reizigers voor een betere prijs/kwaliteit verhouding. U heeft de mogelijkheid om uw auto af te leveren bij vertrekhal 2 en 3. Daar parkeert een professionele chauffeur de auto met zorg op een beveiligde parkeerplek. Tevens kunt u bij CentralParking kiezen voor aantrekkelijk geprijsde extra diensten, zoals het opladen van uw auto, het overdekt laten parkeren van uw auto of een professionele wasbeurt.


CentralParking Reviews

    Nooit meer!!!

    Gebruik deze dienst niet!
    Chauffeurs, zijn niet te vertrouwen en organisatie houdt geen enkele vorm van controle noch op haar medewerkers noch over je wagen: deze staat niet op een bewaakte plaats.

    Met mijn wagen werden er meer dan 75 km gereden, volgens hen is maximum 35 km normaal om je auto te parkeren buiten Schiphol.
    Bovendien was nieuwe BMW bij het afleveren zo vuil dat je schade niet kon waarnemen. Pas na bezoek carwash werd duidelijk dat er op verschillende plaatsen schade aan lak was (beide zijkanten en koffer).

    Na telefoon met Centralparking, over en de vele km's en de schade, vroeg men me om foto's toe te sturen.
    Na 3 weken kwam reactie via mail, dat zij voor deze schade niet konden tussenkomen. Ook voor de vele km had men geen verklaring, in hun systeem is er quasi niets terug te vinden, beweren zij.

    Er zijn meerdere parkings op Schiphol, mijn raad: Centralparking.nl is geen optie!

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Geweldig concept met uitstekende service dus volgende keer zeker weer.

    Ondanks het hondeweer werd onze auto bij aankomst voor vertrek keurig op het afgesproken tijdstip in ontvangst genomen door een zeer klantvriendelijke chauffeur.
    Bij terugkomst stond de auto zelfs al klaar toen we buiten kwamen (binnen 20 minuten) en opnieuw werden we hartelijk ontvangen.

    Sterke punten
    Service, klantvriendelijkheid. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

    CP Kras en defecte motor

    Tweede week januari 2016 mijn auto gedurende een week ondergebracht bij CP. Bij ontvangst zat er een kras op het voorportier, en was de motor defect.
    De afhandeling door CP is standaard misleidend, als boven: mail sturen, en niets meer laten horen op mails en telefoontjes. Niet goed te begrijpen, dat dit blijkbaar al jaren zo gaat. Zoveel mogelijk rondbazuinen, en wachten op een zeer gewenste ontmaskering.

    Sterke punten
    Zielige boeven

    Zwakke punten
    Kunnen niet normaal met hun medemens omgaan

    Spullen uit auto verdwenen

    Na terugkomst van vakantie bleek dat mijn zonnebril uit de auto was verdwenen. Hierover contact gezocht met centralparking en werd toen verteld dat ze een onderzoek gaan instellen en binnen 5 dagen reageren. Vervolgens blijft het stil!!!
    Na 10 dagen gebeld en dan wordt verteld dat ze contact opnemen, maar wederom stil. Ze hebben geen normaal nummer waar je naar kan bellen, dus telkens 1 euro betalen.
    Mijn advies: NIET MEER BOEKEN BIJ DEZE BOEVENBENDE

    Sterke punten
    als het werkt ok

    Zwakke punten
    BOEVENBENDE

    CentralParking...wat een blunderbedrijf!

    01 mei half drie 's nachts mijn autoo'tje (Peugot 106) afgegeven voor 8 dagen (gelukkig geen dure bolide). Rond deze tijd ('s nachts) is het erg rustig dus er stond iemand klaar van CP en de auto werd gecheckt op
    schade. De medewerker had het formulier bij zich, het werd gecontroleerd en door mij ondertekend, dit formulier nam hij mee, ik kreeg geen getekend formulier mee (met zijn naam) maar alleen een blanco formulier. Later dacht ik nog 'vreemd' maja, het was al te laat en ja zit in je 'vakantie-euforie' en je vertrouwd dat het goed zal gaan (dom dom dom!). Medewerker CP nam mijn sleutel mee en dat was het. Tot hier prima!
    Na 8 dagen heerlijke vakantie in Griekenland mochten we CP bellen. Mijn partner en ik waren om kwart voor twee 's middags geland, na wachten op bagage etc. belde ik om 15.00 uur naar CP. De telefonist melde dat het erg druk was en dat we op dik een half uur konden rekenen voor de auto er zou staan in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Prima, daar ben je dan op ingesteld. 15.45 nog geen auto. Dan maar even bellen, telefonist meld dat er niets van bekend was dat de auto gebracht moest worden (huh?!). "Ik bel u zo terug'. Half uur later nog niet teruggebeld. Dus ik weer bellen. "Mevrouw, we kunnen de auto niet vinden, ik bel u zo terug'. Na een kwartier nog geen nieuws, weer bellen.
    'Mevrouw, we kunnen uw autosleutel niet vinden' (???!!!) Ik bel u zo terug.
    Na 10 minuten weer wachten bel ik weer! (Wat een belkosten!) CP: 'Ja we hebben een probleem, de auto is gevonden maar de sleutel nog niet'.
    Waarom weet ik niet maar gelukkig was ik zo slim om een reservesleutel meegenomen te hebben! Meneer CP was zeer opgelucht en melde dat hij dit erg vervelend vond allemaal vooral ook voor hunzelf, JA! LEKKER BELANGRIJK! Dat zal best dat dit nogal 'awkward' voelt maar wat kan mij het nou schelen. Dit is toch VOORAL wel erg vervelend voor de klant!!!
    Sleutel werd om opgepikt door een CP-medewerker (arme oude man die de volle laag kreeg van mij). Ik ben nog nooit zo ontzettend kwaad geweest. Ook de CP medewerker die daar buiten stonden om auto's in ontvangst te nemen was zeer klant-onvriendelijk en vond het toch wel erg vervelend dat ik erg kwaad was en dit naar hem uitte (ja jongen, je bent nou eenmaal helaas CP medewerker en aanspreekpunt) Part of the job, zeker als je voor zo een k*tbedrijf werkt. Drie kwartier nadat mijn reservesleutel was opgehaald kwam mijn auto, gebracht door 'Karel' (ik vermoed 1 van de eigenaren CP). Ik had al tevoren ge?ist het volledige bedrag van het parkeertermijn terug te willen ontvangen (contant!) en dat had "Karel" bij zich (55 euro) plus een fles wijn (hoezee!) fijn...maar na een dikke vette koppijn na 3,5 uur wachten (na bellen) op mijn auto kon ik het niet hartelijk ontvangen. Meneer raadde al dat hij niet veel goeds meer kon zeggen behalve excuses (helaas kon ik daar niets mee, te pissig). Mijn sleutel hopen ze nog te vinden en op te sturen, anders vergoeden ze een nieuwe duplicaat.
    De vergoeding en de fles wijn maken deze domper na onze geweldige vakantie niet goed. Nooit en te nimmer zal ik nog via CENTRALPARKING mijn auto laten parkeren, zoiezo niet meer op deze manier. Dan zet k mijn auto voor iets meer geld wel zelf ergens anders!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Hun bestaan

Bezoek CentralParking

Schrijf een review