Het bedrijf Quick Parking bestaat al sinds 2007 en beschikt over meer dan 13 locaties met ruim 3.000 parkeerplaatsen. Bij Quick Parking kun je voordelig, snel en met gemak parkeren bij verschillende luchthavens. Het bedrijf onderscheidt zich door een goede dienstverlening, luxe en snelle shuttles en locaties zeer dichtbij de vertrekhallen. Het werkt heel simpel: 1) U parkeert uw voertuig op het beveiligde terrein van Quick Parking. 2) De shuttlebus brengt u in slechts 3 minuten naar de vertrekhallen. 3) Terwijl u geniet van uw vakantie, zorgen de vriendelijke medewerkers van Quick Parking voor uw auto. 4) Bij terugkomst wordt u snel naar uw auto gebracht. Bij Quick Parking heeft u de mogelijkheid om uw auto veilig te parkeren dichtbij het vliegveld. U parkeer zelf u voertuig en behoudt tevens uw autosleutels. De parkeerplekken van Quick Parking zijn op 24/7 beveiligde locaties waar bewakers aanwezig. Quick Parking doet zijn naam eer aan door een snelle service te bieden aan klanten. Zo heeft u de mogelijkheid om 24 uur per dag in en uit te rijden. Parking kan direct aan de snelweg en binnen in 3 minuten direct bij de vertrekhallen. Daarnaast rijden er shuttlebussen die u naar uw bestemming brengen. U heeft de mogelijkheid om alleen in de shuttlebus te reizen als u op uw privacy gesteld bent. Klanten van Quick Parking krijgen hulp met hun bagage. U heeft altijd vervoer, ook wanneer u vertraging heeft Voor meer informatie over Quick Parking kunt u contact met Quick Parking opnemen via e-mailadres:[email protected] of via het telefoonnummer 0900 - 381 0000 ( 0,40 per minuut).
Gaat u op vakantie of zakenreis en wilt u graag snel en comfortabel reizen? Kies dan voor het gemak van de Valet Parking op Schiphol van Quick Parking. De Valet Parking service van Quick Parking maakt het mogelijk om meteen naar uw vertrekhal te brengen zónder dat u zelf uw auto hoeft te parkeren. Voordelen van Valet Parking service op Schiphol: - Minimaal tijdverlies wanneer u kiest voor deze parkeerservice. U verliest u geen kostbare tijd en u bent direct zonder tussenstop bij uw vertrekhal. Op deze manier kunt u snel aan uw reis beginnen. - Tevens is de Valet Parking service van Quick Parking snel en voordelig ten opzichte van bedrijven in dezelfde branche op Schiphol. - Quick Parking beschikt over verschillende beveiligde parkeerterreinen waardoor u zich geen zorgen hoeft over het voertuig dat u achterlaat. Quick Parking zorgt er persoonlijk voor. - Parkeerlocaties zijn slechts op drie minuten rijden van Schiphol. Reserveren kan tot 20 minuten voor vertrek en u krijgt hulp met uw bagage. - Bij Quick Parking zijn er altijd voldoende parkeerplekken. De locaties zijn 100% veilig en u kunt goedkoop parkeren. Ervaar luxe en gratis shuttlebussen die u naar de vertrekhallen brengt. - Geen wachtrijen en altijd (24/7) service In 2016 zijn er 90.000 autos geparkeerd bij Quick Parking zonder incidenten.
Voor klanten die vaker parkeren bij Quick Parking is 'Zakelijk Pakeren' een handige optie. Valet parking op Schiphol is voor zakelijke klanten is gemakkelijk en snel. Klanten die zakelijk parkeren ontvangen elke maand een factuur. Nadat u een reservering voor een parkeerplek heeft gemaakt, heeft u altijd de mogelijkheid om deze nog te wijzigen of te weer annuleren. Vanzelfsprekend heeft u tevens de optie om eerdere reserveringen bekijken. Met een zakelijke account maakt u snel en eenvoudig een nieuwe reservering maken. Al uw gegevens staan zijn al reeds ingevuld. Wilt u graag een zakelijke klant worden, dan kan dit eenvoudig door op de website van Quick Parking. Het enige wat u hoeft te doen, is uw eigen zakelijke account aan te maken en daarna kunt u profiteren van het maximale gemak en comfort. Na het aanmaken van uw zakelijke account kunt u meteen een reservering maken. Wanneer u gebruik wilt maken van de Valet Parking service op Schiphol, dan kunt u dat bij uw reservering aangeven. Op de dag van vertrek dient u Quick Parking een kwartier voor aankomst op Schiphol. Quick Parking zorgt dat er dan een gekwalificeerde chauffeur op u staat te wachten tussen terminal 2 en 3. U kunt dan meteen door naar uw vlucht en de chauffeur brengt uw auto naar de beveiligde en bewaakte parkeerplaats van Quick Parking. Wanneer u terugkomt van uw reis belt u met Quick Parking nadat u de douane bent gepasseerd. Binnen slechts 10 minuten staat een chauffeur met uw auto klaar tussen vertrekhal 2 en 3.
Niet doen
In donker slecht tr zien of je op 6 of 7 staat.
Barcode werkt niet slagboom gaat niet omhoog.
Pendelbus gaat onregelmatig.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Alles
Niet doen!
Zeer slecht en rommelig parkeerterrein. Helaas met schade van het terrein afgereden waar geen gehoor aan gegeven wordt. Ook moet je geen haast hebben wanneer je naar huis wilt. Voor ons nooit meer
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Wordt geen gehoor gegeven bij schade.
Lekke banden auto's
Lekke banden bij tientalle auto's niet doen waardeloos\\r\\nWij zijn via de vervoeder bij Quickparking terecht gekomen en hebben vervolgens voor onze auto op de Middenweg 6 locatie M in Aalsmeer een parkeerplaats gereserveerd.Bij terugkomst bleken er bij tientallen autos de banden lek te zijn gestoken.Met lood in de schoenen zijn wij naar de auto gelopen gelukkig was bij ons alles in orden. De bus chauffeur zij bij het uitstappen succes wat wij erg raar vonden.Wij zullen hier nooit meer parkeren, er is geen beveiliging op het parkeerterrein.\\r\\nLet op de volgende tekst van\\r\\nTruspilot: We hebben vastgesteld dat dit bedrijf op een verkeerde manier Trustpilot-content weergeeft.\\r\\n\\r\\nDit omvat ook het op een misleidende manier weergeven van het Trustpilot-merk, zoals onze naam of logo, TrustScore, sterrenscore, widgets, reviews en andere merkinhoud.\\r\\n\\r\\nWe nemen de integriteit van ons platform zeer serieus en wanneer we misbruik ontdekken, ondernemen we actie en waarschuwen we de community.\\r\\n\\r\\nDatum van ervaring: 21 mei 2024
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen beveiliging.
No car -no keys
Rated 1 out of 5 stars
Valet parking NO CAR NO KEYS
Booked my valet parking at Schiphol Airport because of the late flight and arriving 2 AM I was thinking it will be best option for me and my small baby. So my first day home and I’m still without a car . A day of arrival to Schiphol someone was calling me to inform me that they LOST a keys from car. It can happened but what now ? Till now still nothing happens ,nobody cares about situation. Calling many times to costumer service and they can’t do anything I have to call to some Amir sometimes he doesn’t picking up the phone , calling back to costumer service no one knows where is the car , who is responsible, in this company they don’t have a managers , they don’t have a person who is responsible for situations, they absolutely don’t deliver service what you paying , you can’t complain to someone because there is noone
After a many calls yesterday I should get a taxi back to my home. They didint provide a proper taxi just some person came with car what doesn’t have even lights inside in the car , which was super unsafe to have a ride with car like this , but we were told that taxi will wait for us…. Pitty I can’t post photos here of the taxi.
We finally got home , but what will happen now ? Company they don’t wanna pay and take responsibility for a lost key new key cost 350e ,where is the garantie if we take care home that car will be not stolen next day ?
So thanks to valet parking Quick parking we are without car for how long ?
Where is my car ? WHO’s is going to solve this problem , when problem will be solved ? Who is going to pay extra cost ? Who will be professional person who can answer this ? Please dot not use this service if you wanna have a nice holiday and have your car !!!!
Overdekt parkeren
Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogel stront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.
Sterke punten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Duurde meer dan 1 uur om bij auto te komen
Vrijdag 17-09-2021 met transavia vlucht uit Faro aangekomen . Bij C 13 ruim half uur moeten wachten op de bus . Met de meer dan volle en slecht geventileerde bus ( condens op de ramen ) half uur rijden naar de Middenweg in Aalsmeer.
Sterke punten
Niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
Duurt veel te lang om bij auto te komen
Nooit met Quickparking in zee gaan!
Zeer slechte ervaring met Quickparking, nooit mee in zee gaan. We zijn niet opgehaald, krijgen geen telefonisch contact, via mail beloven ze van alles maar na 3 weken nog steeds mijn taxigeld niet terug!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Eerder genoemd
"vergeten"op te worden gehaald!
Slechte ervaring daar wij "vergeten" zijn op te worden gehaald om 22 uur in de avond. Keurige jongen vertelde dat we niet gepland stonden en een taxi moesten regelen. Bleek de auto ook nog met een lekke band te staan. Wel gezien door medewerker, er zat een briefje achter de ruit, niet even gemaild om ons voordien op de hoogte te stellen... Een mail gestuurd met taxirekening, daar wordt niet op gereageerd. Bellen met klantenservice lukt totaal niet, verbinding valt gelijk weg...Het komt allemaal erg louche over.
Sterke punten
Aardige chauffeur
Zwakke punten
Communicatie is totaal onmogelijk! Reageert nergens op, sturen mails terug die niets met mijn vraag (taxi geld terug) te maken heeft.
Slechte klantenservice
Zonder overleg omgeboekt naar een ongunstige locatie. Na het annuleren krijg ik een mail dat IBAN niet klopt(onzin). Na het juiste IBAN door gegeven te hebben duurt het weken voordat je je geld terug krijgt. Als je erachter aan belt, krijg je door dat het bij de financiële administratie ligt en dat het nog paar weken duurt. Waardeloos
0,0 contact na reservering
Valet parking geboekt maar 0,0 contact tot aan de dag dat ik op vakantie ben gegaan en nu nog steeds niks meer vernomen.
Nu geboekt bij Comfort Parking en daar wel keurig behandeld en is de auto naar wens opgehaald.
Zet in ieder geval een bericht op de site of blokkeer reserveringen, voor hetzelfde geld had ik daar gestaan met mijn auto.
BEDANKT HOOR!!!!
Zwakke punten
Geen contact na reservering
0,0 contact na reservering
Valet parking geboekt maar 0,0 contact tot aan de dag dat ik op vakantie ben gegaan en nu nog steeds niks vernomen.
Nu geboekt bij Comfort Parking en daar wel keurig behandeld en is de auto naar wens opgehaald.
Zet in ieder geval een bericht op de site of blokkeer reserveringen, voor hetzelfde geld had ik daar gestaan met mijn auto.
BEDANKT HOOR!!!!
Zwakke punten
Geen contact na reservering
Komen gemaakte afspraken niet na
Heb de afgelopen jaren meerdere keren gebruik gemaakt van Quick Parking Rozenburg/Schiphol. So far so good. Ca. 2 maanden geleden een nieuwe boeking gedaan met mogelijkheid van annuleren voor 3 t/m 13 mei 2020. Intussen is duidelijk dat de vakantie geen doorgang kan vinden dus Quick Parking bericht gestuurd voor terugbetaling. Antwoord van Quick Parking : dat gaat niet want wij hebben onze algemene voorwaarden aangepast (waarover ik nooit ben geinformeerd), u kan op een later tijdstip een nieuwe boeking maken. Leuk allemaal, maar ik heb gereserveerd met mogelijkheid tot annuleren & daar ook voor betaald. Ondanks meerdere mails/berichten met verzoek tot terugbetaling blijft het stil bij Quick Parking. Ongehoord waardeloze service derhalve. Grote schande !!
Sterke punten
als Quick Parking de verplichtingen nakomt en terug betaald
Zwakke punten
reageren niet op berichten of emails
Oplichters!!!
Als je de parking wil anuleren en je stuurt mailtjes, worden deze niet beantwoord. Door de coronacrisis kon onze reis niet doorgaan. Deze oplichters willen u niet terugbetalen om het geld alsnog in hun zakken te steken. TIP: Betaal via paypal. Dan kan je makkelijk klacht indienen en krijg je je geld terug.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klanten oplichten
Niet positief
Op 7 februari een valetparking geboekt en betaald. Dat was dom van mij want mijn reis was nog niet bevestigd. Die ging niet door en dus wilde ik mijn valetparking annuleren. Dus een mail gestuurd. Geen reactie. Dus gebeld. Annuleren en geld terugkrijgen kon. Gevraagd om een schriftelijke bevestiging. Werd toegezegd, natuurlijk niet gekregen. Wel mijn gegevens en rekeningnummer gemaild conform afspraak. Geen reactie. Een week later maar weer eens gebeld. Mail zou niet zijn ontvangen. Dat klopt natuurlijk niet. Zelfde mail nog maar eens gestuurd met meneer van de customerservice aan de telefoon. Mail komt niet binnen. Nog een keer gestuurd. ' O, nu zie ik het, uw mail komt binnen in de spam-map'. Raar verhaal. Ik mail gewoon van een privÃÂé hotmail-adres. Wederom toegezegd dat er nu echt terugbetaling gaat komen. Het zal mij benieuwen. Ik geloof het pas als ik het zie. Ondertussen begrijp ik niet dat de ANWB dit bedrijf ondersteund. Volgende keer ga ik gewoon weer naar de valetparking van Schiphol. Nauwelijks duurder, altijd betrouwbaar.
Sterke punten
heb ze niet ontdekt
Zwakke punten
zie review
Nooit meer
Nadat ik geboekt had en ik boeking wilde annuleren , was er nul service, niemand te bereiken, geen reactie op meerdere mails uiteindelijk geen gebruik gemaakt van de reservering maar annuleren was niet mogelijk, geld kwijt.
Kijk echt ontzettend uit met wat je bij hun boekt, Beter gewoon vlakbij Schiphol boeken, iets duurder maar maar wel een veel betere service, scheelt weer heel wat problemen.
Zwakke punten
Niet bereikbaar
Niet klantvriendelijk
Ontkennen schade en traineren de afhandeling
Zeer slechte ervaring 10 jaar geleden en sindsdien parkeren wij nooit meer bij dit bedrijf of een ander bedrijf van deze eigenaar (er vallen meer merknamen onder deze holding). Bij terugkomst indertijd, stonden alle deuren al open zodat we zo in konden laden en weg konden rijden... Tja, we begrepen later bij een tankstop waarom: flinke schade bij de passagiers-achterflank. Uiteraard direct gebeld en "Alles komt goed" werd ons verzekerd, maar camerabeelden waren plots weg en de reacties werden steeds grimmiger en op d'n duur werd alle contact verbroken. Bemiddeling van de verzekeringsmaatschappij mocht niet baten; dit bedrijf verzaakte op alle fronten. Mensen, wees wijs en parkeer gewoon in de parkeergarage van Schiphol zelf. Dit doen wij nu al vele jaren en het kost inderdaad iets meer, maar je hebt dan wel de zekerheid van eerlijke services en geen louche praktijken.
Sterke punten
geen enkele
Zwakke punten
alles
Overdekt Parkeren
Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogel stront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.
Sterke punten
Zijn er niet.
Zwakke punten
Te veel.
Overdekt parkeren?
Ruim van te voren een overdekte parkeerplaats gereserveerd bij Quickparking Rotterdam Marconistraat. En van te voren betaald.Toen wij op vrijdagochtend 20 september daar aankwamen stond er een medewerker van Quick parking en vertelde mij ( en nog een paar gezinnen die gelijk met ons aankwamen ) dat we in de Marconistraat niet terecht konden. We werden doorgestuurd naar de Delftweg. Zoeken en stressen op vroege morgen. Daar aangekomen moest ik mijn wagen op een onbewaakt knollenveld met kuilen en grove kiezels in de open lucht parkeren. Ik had betaald voor een bewaakte binnen locatie!!! Toen ik via mail klaagde werd mij verteld dat er veel mensen dit prettig vonden daar deze parkeerplaats dicht bij de luchthaven was. Maar IK had gereserveerd en betaald voor bewaakt en overdekt parkeren. En als IK onbewaakt voor hetzelfde geld op een knollenveld had willen staan, dan had IK daar wel voor geboekt. Nu vond ik na mijn vakantie mijn auto onder de vogelenstront terug. Reactie op klagen krijg je niet. Nooit meer Quick parking.....ik raad het ook niemand aan.
Sterke punten
Zijn er niet.
Zwakke punten
Onbetrouwbaar, onbewaakt parkeerterrein, niet reageren op klachten.
Niet doen!
In het pikkedonker was het terrein van Quickparking Rotterdam onvindbaar. Omdat je een vliegtuig moet halen toch maar ergens anders geparkeerd. Gebeld over een terugstorting, desnoods met inhouding kosten, maar Quickparking was onvermurwbaar. ÃÂâÃÂÃÂÃÂì 105 down the drain... Het enige dat ze aanboden was 25 procent korting op een volgende keer. Er komt natuurlijk geen volgende keer bij dit klantonvriendelijke clubje. Niet doen dus!