Het bedrijf Quick Parking bestaat al sinds 2007 en beschikt over meer dan 13 locaties met ruim 3.000 parkeerplaatsen. Bij Quick Parking kun je voordelig, snel en met gemak parkeren bij verschillende luchthavens. Het bedrijf onderscheidt zich door een goede dienstverlening, luxe en snelle shuttles en locaties zeer dichtbij de vertrekhallen. Het werkt heel simpel: 1) U parkeert uw voertuig op het beveiligde terrein van Quick Parking. 2) De shuttlebus brengt u in slechts 3 minuten naar de vertrekhallen. 3) Terwijl u geniet van uw vakantie, zorgen de vriendelijke medewerkers van Quick Parking voor uw auto. 4) Bij terugkomst wordt u snel naar uw auto gebracht. Bij Quick Parking heeft u de mogelijkheid om uw auto veilig te parkeren dichtbij het vliegveld. U parkeer zelf u voertuig en behoudt tevens uw autosleutels. De parkeerplekken van Quick Parking zijn op 24/7 beveiligde locaties waar bewakers aanwezig. Quick Parking doet zijn naam eer aan door een snelle service te bieden aan klanten. Zo heeft u de mogelijkheid om 24 uur per dag in en uit te rijden. Parking kan direct aan de snelweg en binnen in 3 minuten direct bij de vertrekhallen. Daarnaast rijden er shuttlebussen die u naar uw bestemming brengen. U heeft de mogelijkheid om alleen in de shuttlebus te reizen als u op uw privacy gesteld bent. Klanten van Quick Parking krijgen hulp met hun bagage. U heeft altijd vervoer, ook wanneer u vertraging heeft Voor meer informatie over Quick Parking kunt u contact met Quick Parking opnemen via e-mailadres:[email protected] of via het telefoonnummer 0900 - 381 0000 ( 0,40 per minuut).
Gaat u op vakantie of zakenreis en wilt u graag snel en comfortabel reizen? Kies dan voor het gemak van de Valet Parking op Schiphol van Quick Parking. De Valet Parking service van Quick Parking maakt het mogelijk om meteen naar uw vertrekhal te brengen zónder dat u zelf uw auto hoeft te parkeren. Voordelen van Valet Parking service op Schiphol: - Minimaal tijdverlies wanneer u kiest voor deze parkeerservice. U verliest u geen kostbare tijd en u bent direct zonder tussenstop bij uw vertrekhal. Op deze manier kunt u snel aan uw reis beginnen. - Tevens is de Valet Parking service van Quick Parking snel en voordelig ten opzichte van bedrijven in dezelfde branche op Schiphol. - Quick Parking beschikt over verschillende beveiligde parkeerterreinen waardoor u zich geen zorgen hoeft over het voertuig dat u achterlaat. Quick Parking zorgt er persoonlijk voor. - Parkeerlocaties zijn slechts op drie minuten rijden van Schiphol. Reserveren kan tot 20 minuten voor vertrek en u krijgt hulp met uw bagage. - Bij Quick Parking zijn er altijd voldoende parkeerplekken. De locaties zijn 100% veilig en u kunt goedkoop parkeren. Ervaar luxe en gratis shuttlebussen die u naar de vertrekhallen brengt. - Geen wachtrijen en altijd (24/7) service In 2016 zijn er 90.000 autos geparkeerd bij Quick Parking zonder incidenten.
Voor klanten die vaker parkeren bij Quick Parking is 'Zakelijk Pakeren' een handige optie. Valet parking op Schiphol is voor zakelijke klanten is gemakkelijk en snel. Klanten die zakelijk parkeren ontvangen elke maand een factuur. Nadat u een reservering voor een parkeerplek heeft gemaakt, heeft u altijd de mogelijkheid om deze nog te wijzigen of te weer annuleren. Vanzelfsprekend heeft u tevens de optie om eerdere reserveringen bekijken. Met een zakelijke account maakt u snel en eenvoudig een nieuwe reservering maken. Al uw gegevens staan zijn al reeds ingevuld. Wilt u graag een zakelijke klant worden, dan kan dit eenvoudig door op de website van Quick Parking. Het enige wat u hoeft te doen, is uw eigen zakelijke account aan te maken en daarna kunt u profiteren van het maximale gemak en comfort. Na het aanmaken van uw zakelijke account kunt u meteen een reservering maken. Wanneer u gebruik wilt maken van de Valet Parking service op Schiphol, dan kunt u dat bij uw reservering aangeven. Op de dag van vertrek dient u Quick Parking een kwartier voor aankomst op Schiphol. Quick Parking zorgt dat er dan een gekwalificeerde chauffeur op u staat te wachten tussen terminal 2 en 3. U kunt dan meteen door naar uw vlucht en de chauffeur brengt uw auto naar de beveiligde en bewaakte parkeerplaats van Quick Parking. Wanneer u terugkomt van uw reis belt u met Quick Parking nadat u de douane bent gepasseerd. Binnen slechts 10 minuten staat een chauffeur met uw auto klaar tussen vertrekhal 2 en 3.
Te lang wachten
Terug op Schiphol hebben we meer dan drie kwartier moeten wachten op de shuttle, vervolgens nog 4 andere parkeer terreinen moeten aan doen voordat we zelf bij onze auto waren, wat netjes was dat we een verkeerde einddatum hadden door een foute boeking van corendon die door de ter plaatsen medewerker netjes afgehandeld werd..
Zwakke punten
Vervoer
Nooit meer met quickparking
Om 4.30 uur in de ochtend bij parkeerterrein T bij Schiphol werkten de slagbomen niet. We stonden samen met nog een 6-tal autoÃÂÃÂs te wachten. Sommigen besloten ergens anders te gaan parkeren maar omdat we ruim op tijd waren besloten we te wachten op de bus. De buschauffeur heeft uiteindelijk de slagbomen open gezet en we hebben toen gelijk gevraagd op hij op ons wilde wachten zodat verschillende gezinnen nog meekonden. Dit kon met de grootste moeite. Toen naar Schiphol gebracht met een sneltreinvaart ( niet handig als de bus vol mensen en koffers staat). Bij terugkomst van de vakantie op Schiphol hadden we snel de bus terug naar de parkeerplaats. (De bus blijft trouwens geen seconde wachten). Bij aankomst op parkeerplaats T konden we wederom het parkeerterrein niet af omdat hij onze voucher niet herkende. Weer wachten op de bus dus. Daar zit je sÃÂÃÂnachts om 2.00 uur niet op te wachten. Op zowel de heen- als terugreis werd het noodnummer van quickparking niet opgenomen. Kortom voor ons nooit meer met quickparking.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niemand te bereiken in geval van nood.
Chauffeurs niet klantvriendelijk.
Slagbomen die niet werken. Dit gebeurde vaker volgens een hotelmedewerker die bij het terrein zit.
Geen toegang
S morgens vroeg stond ik en m'n gezin en ook nog andere parkeerders voor een gesloten ingang. Via tui haden we een gratis parkeerplek aangeboden gekregen en waren daarom met onze eigen auto gegaan. Toen we aankwamen konden we er niet in en er was niemand aanwezig. Op het nood telefoonnummer werd meerdere malen niet opgenomen. Omdat we onze vlucht naar NewYork niet wilde missen zijn we naar lang parkeren gereden. Kortom ÃÂ 98,-- extra kosten bij terugkomst.
Na diverse mailverkeer geven ze steeds een ontwijkend antwoord en leggen de schuld constant terug. Geen enkele tegemoetkoming.
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Slechte oganisatie
Schandalige shuttle rit
Quickparking. Ja, wat is dit voor een firma.
Reserveren voor GEEN sleutel afgifte, maar eenmaal daar toch sleutels afgeven en anders iets anders zoeken terwijl je al betaald hebt en je binnen 1 uur op de luchthaven moet zijn. Dan worden we in een oude bus van 1990 vervoer naar het vliegveld door een oud Formule 1 coureur die pole position tijden wilt neerzetten en waarschijnlijk ook nog doof is. Hij had de hele rit de radio op standje plankgas staan. Het zou een mooi parkeerplaats moeten zijn, maar is een weiland met gebroken puin erin gestort en geen slagbomen en niet afsluitbaar. Kortom NOOIT MEER!!!!
Sterke punten
Weet niet. Wel dat ik dit niemand zou adviseren.
Zwakke punten
Te veel om op te noemen
Schandalig : 10 juli 2019
Zoals jullie aangeven, heb ik het nummer 06 27 00 15 38 gebeld onmiddellijk nadat wij onze koffers van de bagageband genomen hadden.
Tijdstip van mijn telefonische oproep : 20.45 uur. De chauffeur zei dat hij er binnen 10 minuten zou zijn.
Hij was er effectief na 10 minuten, maar er stond wel een wachtrij van een 20 tal personen! Vier gezinnen voor ons.
Aangezien hij met een kleine minibus reed, konden wij pas met de 3 de rit meerijden!
Tijdstip van vertrek : 22.25 uur !
Dit is ronduit schandalig : toeristen die net van vakantie terugkomen meer dan anderhalf uur laten wachten!
Sterke punten
zijn er niet
Zwakke punten
veel te lang wachten op shuttle bus.
Er stond nochtans een grote bus op de parking
Zeer slecht!
Het terrein waar je je auto parkeert is stampvol en vol met auto's die dubbel en dwars geparkeerd staan. Het was een halfuur wachten op de shuttlebus die ons bracht naar Schiphol en de rit zelf zo'n 20 minuten doordat ze eerst allerlei stops gaan om mensen op te halen. Alles bij elkaar waren wij bijna een uur extra reistijd kwijt doordat we 'goedkoop' wilde parkeren. Extreem zonde dus.
De terugweg was nog een stuk erger want we kwamen 23:45 aan, en werden pas rond 1:00 opgehaald met de bus. De bushalte is op een plek waar geen enkele beschutting is dus als het regent en er wind waait, zal je daar moeten wachten. Het is te ver om eventjes binnen te schuilen en de bus komt niet 1x per halfuur, maar eerder 1x per 2 uur als je een beetje pech hebt. De medewerkers hangen de telefonen direct op en een groep medereizigers waren nog langer aan het wachten dan ik!
De klantenservice is ook belabberd. Ik had nog een reservering staan om te parkeren aangezien ik over een paar weken op vakantie zou gaan en beide reserveringen in 1x had gemaakt. Na deze ervaring wilde ik dat natuurlijk niet meer en wilde ik mijn bedrag van bijna 50euro terug hebben. Ik heb tweemaal gemaild waarnaar ik geen reactie heb gekregen binnen 2 weken. Daarna 40 minuten in de wachtrij gestaan telefonisch waarbij de medewerker zei dat ik het geld binnen 5 werkdagen terug zou krijgen. Het is nu bijna 2 weken later en ik heb het nog steeds niet terug. Oplichters dus.
Ik raad quickparking aan niemand aan!
Voldoet niet aan verwachting
Betalen om je auto in een niet afgesloten parkeergarage te stallen waar geen bewaking of toezicht is, is niet wat ik verwacht van een parkeerservice. De parkeergarage bevindt zich bovendien in een nogal dubieuze omgeving ver van het vliegveld en is van binnen ook nogal rommelig. Veel losse materialen op de grond, lijkt wel een verbouwing. Nee, hier laat ik mijn auto niet nog eens achter.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen bewaking of toezicht in de parkeergarage
Onduidelijk waar je je moet melden, zowel bij de parkeergarage als op het vliegveld.
Slechte service Quick Parking Rotterdam
Bij de ingang was er geen toegangscode nodig, het hek staat namelijk gewoon open en iedereen kan er zonder enig toezicht in- en uitrijden. De parkeergarage is een puinzooi, overal losse stenen, groot gedeelte van de garage is onverlicht en het stinkt er naar urine in het trappenhuis. Totaal geen nette bewaakte parkeerplek. Kortom een puinzooi en zeer slecht.
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Bij de ingang was er geen toegangscode nodig, het hek staat namelijk gewoon open en iedereen kan er zonder enig toezicht in- en uitrijden. De parkeergarage is een puinzooi, overal losse stenen, groot gedeelte van de garage is onverlicht en het stinkt er naar urine in het trappenhuis. Totaal geen nette bewaakte parkeerplek. Kortom een puinzooi en zeer slecht.
Niet wat beloofd wordt
Deze week 3 dagen geparkeerd op de parking op Middenweg 6.
Voordelen: mooie parkeerplaats met voldoende ruimte. Scannen met voucher om slagboom te openen werkt prima.
Nadelen: geen medewerkers/balie om wat te kunnen vragen, geen betaalmogelijkheid (automaat stond uit), toilet was afgesloten, belofte was vertrek direct na aankomst zou zijn maar heen moesten we 45 minuten wachten op de shuttle bus en terug 30 minuten.
Sterke punten
Voldoende ruimte.
Zwakke punten
Zeer lang op shuttlebus moeten wachten.
Geen medewerkers aanwezig.
Toilet afgesloten.
Never nooit meer
Bij terugkomst op Rotterdam stinden er zoveel mensen te wachten dat de chauffeur maar besllot om alleen de bestuurder van de auto mee te nemen en we moesten dan zelf maar terug gaan om onze partner en bagage op te halen. Ook was de parkeerplaats niet afgesloten en beveiligd.
Sterke punten
Is goedkoper
Zwakke punten
Transport
Goedkoop is duurkoop
Op 10 mei mijn auto geparkeerd op Aalssmeerderweg 400 ingang S. Opgehaald door bus en door naar andere ingang. Mensen opgepikt maar helaas weigerden de slagbomen. Duurde even voordat chauffeur ze open had.
Heerlijk op vakantie geweest. Bij terugkeer benzinedop geforceerd en benzine gestolen. Geprobeerd alle nummers van Quickparking te bellen. Ook noodnummer! Geen antwoord geen voicemail.
Parkeerplaats is slecht onderhouden. Grote gaten in wegdek.
Beveiligd is het dus ook niet echt.
Sterke punten
-iets goedkoper
Zwakke punten
-moeilijk te vinden
- slecht onderhouden met gaten in wegdek/ slagbomen die niet werken
- beveiliging niet best als er benzine gestolen kan worden
- lang wachten op de bus
- slecht of niet bereikbaar per telefoon
Onaanvaardbaar
Ik reis met mijn moeder en doodzieke vader. Quick Parking belooft elke 20 min te komen; wij hebben meer dan een uur in de kou gestaan. Mijn vader zat in zijn rolstoel te verkleunen van de kou.
Telefonisch was quick parking niet te bereiken, 3x zo lang in de wacht gestaan tot ik er uit werd geknikkerd. Inmiddels was de groep wachtenden zo groot dat mijn ouders dankzij hulp van medepasagiers met de rolstoel de bus in konden, ik kon niet meer mee. Na een lange intercontinentale vlucht sta ik nu te wachten op mijn ouders die de auto moeten halen en dan terug naar schiphol om mij en de bagage op te halen terwijl we allemaal moe en inmiddels verkleund zijn. Eens maar nooit weer!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Belabberde service en zeker niet 1x /20 minuten, op de heenreis duurde het ook meer dan drie kwartier
Geen service
Om 00.30 uur arriveerde wij op Schiphol met 7 personen, waarvan 2 kinderen en twee bejaarden mensen. Vannacht 2,5 uur op een bus van Quick parking staan te wachten op een koud winderig Schiphol. De weinige bussen (om het uur) die kwamen wilde niet naar Aalsmeer rijden waar onze auto stond. Na 5 keer bellen werd de telefoon niet meer opgenomen en was Quick parking niet meer bereikbaar. De bus is nooit gekomen en uiteindelijk hebben we een taxi bus moeten nemen om bij onze auto te komen. Uiteindelijk waren we pas om 04.30 uur thuis met kinderen die de volgende dag weer naar school moesten. Ook in de ochtend de klantenservice pas na 14 minuten bereikbaar. Kon alleen via de mail een klacht indienen. Ben benieuw wanneer ik antwoord krijg!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Totaal geen klantenservice vooral in de nacht niet. Niet boeken!
Slowparking
Parkeerterrein Quickparking Charleroi ligt 25 min rijden van de luchthaven (!) op een verlopen industrieterrein. Betaalautomaat is kapot slagboom staat altijd open, dus niks bewaakt of veilig parkeren.
Aankomend (17.30u) op een verlaten terrein ga je na 5 minuten bellen. Krijg je te horen dat er alleen tijdens kantooruren iemand is.
Bij de terugreis 50 minuten moeten wachten voordat busje kwam. Te klein busje dus niet iedereen kon mee. Dan weer 25 min rijden. Uiteindelijk zit je pas een kleine twee uur later in je auto.
Quickparking kun je beter Slowparking noemen. Doen we nooit meer
Sterke punten
Prijs
Zwakke punten
Veiligheid
Betrouwbaarheid
Lange reistijd van parking naar vliegveld
Te weinig busjes
Geen enkele administratie/controle en overzicht van wie er meegaat
Zeer onvriendelijk en lang wachten
Tijdens de terugreis hebben we meer dan een uur moeten wachten nadat we gebeld hadden. Toen er eindelijk een bus kwam aanrijden liet de chauffeur een groep instappen die net kwam aanlopen en zei doodleuk ik zit vol, wacht maar op de andere bus . Een half uur later kwam eindelijk de andere bus aanrijden. Nooit meer quickparking!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht te vinden
Onvriendelijk personeel
Lang wachten
Onaanvaardbaar
S morgens 4u gearriveerd op de parking, pas 4.15u kwam iemand ter plaatse.
Bij de terugreis 14.02u gebeld, pas 14.44u opgepikt, onaanvaardbaar.
Voor ons 1 keer en daarna nooit meer. Er waren nog koppels met hetzelfde probleem. Ze hebben te weinig busjes rijden.
Vermijd deze parking!
Zwakke punten
Stiptheid
Organisatie
Onduidelijkheid
Nooit meer!!!
Bij aankomst ging alles goed. Echter, toen ik terugkwam uit het buitenland op airport rotterdam belde ik naar de telefoonnummers die waren doorgegeven om opgehaald te worden en ik werd doorverbonden met een chauffeur uit amsterdam. In rdam was niemand bereikbaar, alle oproepen werden doorgeschakeld naar de amsterdamse chauffeur. Uiteindelijk bijna een uur gewacht op de shuttle. Er kwamen toen 2 shuttles aan en beide chauffeurs reageerden heel laconiek met een vaag verhaal over een storing waardoor die oproepen niet binnenkwamen. Geen excuses en geen begrip voor de situatie waarin je je bevindt als klant, je weet niet of je bij je auto kan, hoe laat je thuiskomt etc. Bovendien reageerden ze heel onbeschoft op mijn klacht dat ik zo lang stond te wachten in onzekerheid met uitspraken als 'dien maar een klacht in, boeit me niet' en 'is niet mijn probleem'. Ik werd vervolgens gewoon genegeerd. Zelfs met mijn tas werd ik niet geholpen. Ik ben woedend over dit schandalige gedrag. Ik maak nooit meer gebruik van quick parking en ik raad iedereen sterk aan dit bedrijf links te laten liggen. neem liever het ov, een taxi of het ov tot rdam centraal en dan een taxi tot/van het vliegveld. Of parkeer je auto ergens anders. Waar dan ook, behalve bij quick parking
Sterke punten
Parkeerplaats relatief dichtbij rdam airport
Zwakke punten
Onbeschofte chauffeurs
Onbetrouwbare dienst
Als de chauffeurs niet opnemen, ben je overgeleverd aan het lot voor de vraag wanneer je wordt opgehaald.
Een van de chauffeurs zag er zeer onprofessioneel uit (dikke gouden kettingen etc.).
Gewoon erg slecht! Nooit meer!
Quick Parking maakt het niet waar! Allereerst is de locatie, wij hadden via Tui gereserveerd op 'T', zelfs met navigatie nauwelijks te vinden. Wij hadden wel het geluk dat de bus er vrij snel was mar de reis naar Schiphol duurt bijna 20 minuten, ook doordat de bus bij de andere locaties langsrijdt. Onderweg had de chauffeur een heel verhaal over dat je bij aankomst na 23.00 uur niet op de gewone plaats werd afgehaald maar dat je richting het Sheraton Hotel moest lopen en dat de bus daar kwam. Die informatie klopte niet want de bus komt wel gewoon op dezelfde plaats als overdag. Toen we dat in de gaten hadden vertrok net een bus, dé bus, zo bleek al snel want 's nachts rijdt er schijnbaar maar één bus heen en weer. Die verkeerde informatie kostte ons dus bijna drie kwartier extra wachttijd in de nacht. Toen de bus eindelijk arriveerde stond er wel voor twee bussen volk met dito bagage. We werden als vee vervoerd! Gewoon erg slecht! De parkeerterreinen liggen ook zomaar ergens, tussen bedrijfsgebouwen in. Het is er erg donker en van enige bewaking kan dan ook geen sprake zijn. Bovendien scheelt de prijs niet erg van de prijzen van lang parkeren van Schiphol zelf.
Sterke punten
Ik kan er geen noemen
Zwakke punten
Moeilijk vindbaar
Slechte communicatie / verkeerde voorlichting door chauffeur
Veel te lange wachttijd op Schiphol
Te tijdrovend
Gebruik gemaakt van Quick parking Schiphol maar behalve de prijs zie ik geen voordelen tov Schiphol lang parkeren. Je moet op de parkeerplaats wachten op de bus en ook op de terugweg weer wachten op de bus die dan ook nog vol zit. Je bent toch bijna een half uur kwijt en dat is niet waar ze mee adverteren.
Sterke punten
Prijs, goede parkeerplaats.
Zwakke punten
Transfer duurt te lang door het wachten op de bus.
NOOIT MEER met slow parking
Om 04.50 aangekomen bij parkeerplaats K.. 10 min wachten/bellen, voordat de hefboom open ging .Daarna 30 min bij -5 graden gewacht op de pedelbus.Geen bushokje. Ik de Chauffeur vertelt dat dit toch geen 10 min wachttijd is?Hij heeft mij verrot gescholden,en wilde mij zelfs uit de bus zetten,trok mijn reservering uit me handen,en wilde mij zelfs te lijf gaan.Ik was verkleumd,ben blijven zitten,de rit duurde ook nogeens 20 min,was dus veelste laat in schiphol.Hufter gedrag,KUT bedrijf ..NOOOOOIT meer.
Sterke punten
???????
Zwakke punten
ALLES..oplichters,hufterige chauffeur,durft een vrouw van 60 te lijf te gaan,held.Kan niet tegen kritiek,
Tui parking
We hadden 7 maanden van te voren geboekt bij Tui parking. Toen we met onze bevestiging voor het hek stonden, ging het niet open. Dus bellen, er was wat mis met de reserrvering, we kregen een nieuw nummer toegestuurd per mail. Dat nummer werkte ook niet. Toen was er een buschauffeur gearriveerd, die het hek voor ons opende. De bus deed er heel erg lang over naar schiohol. Op de terugweg betaald bij de chauffeur zoals op ons reserveringsnummer stond. Bij het uitrijden lukte het drie auto's voor ons ook niet om uit te rijden. Gelukkig kwam er weer een bus aan die ons allemaal voor liet gaan naar buiten. Onze verbazing was dan ook groot, toen we een email kregen ivm een no-show a 27 euro. Gelukkkig had mijn man de pinbon nog. We mailden terug dat we wel geweest waren met opgave van het gebeurde en ook betaald hadden, ook de bon nog hadden en gaven het transactienummer op. Mail terug, of we de bon op konden sturen. Geen excuses of anderszinds, maar wel opgave van extra kosten bij niet betalen. Hierop hebben we een heel boze email gestuurd. Nou maar afwachten. Dus als je prettig wilt parkeren, ga niet bij Tui of Quickparking dan begint en eindigt de vakantie leuk.
Schiphol quick parking - Super slecht
Op de site staat dat je in 3 min van auto naar gate wordt gebracht. Er wordt niet vertelt dat je zo maar eens 20 minuten moet wachten voordat de bus er is. En 3 min? In realiteit is dit minimaal 10 min. Het is zelfs als je max verstappen bent niet in 3 min te halen.
En op de site staat dat we met open armen ontvangen worden Door het personeel, geholpen met onze bagage uitladen. Wat een onzin. Geen personeelslid gezien.
En het terrein stond vol met auto's en duurde eeuwigheid voordat ik een plekje vond. Terrein vol met plassen en grote kuilen in de weg.
Als het nou verkocht zou worden zoals het is, zou ik er geen moeite mee hebben. Het is namelijk redelijke prijs. Maar het wordt verkocht als een eerste klas product en dat is het gewoon niet.
Al met al voel ik me volledig misleid door de tekst op de website en ik zou het nooit geboekt hebben als ik wist wat de echte situatie was.
Sterke punten
Makkelijk te boeken
Zwakke punten
Realiteit klopt niet met hoe het op de site staat.
Minimaal 10 min ipv 3 min naar gate
Geen personeel aanwezig
Norse chauffeur
Lang zoeken naar parkeerplek
Veel kuilen op terrein
Quickparking Eindhoven? Nooit meer!!
Slechte communicatie. Op de website staat 5 minuten met de shuttlebus, maar dit is in de praktijk gewoon een kwartier. Bij het ophalen meer dan een uur staan wachten en meerdere keren het busje voor mijn neus zien vertrekken omdat deze vol was. Er was maar 1 taxibusje voor 8 personen, terwijl er meer dan 20 stonden te wachten. En dat terwijl men weet hoeveel mensen er aankomen in Eindhoven. Ontelbare keren het 06-nummer moeten bellen om opgehaald te worden. Waardeloos en nooit meer!!
Sterke punten
geen.
Zwakke punten
communicatie.
veel te weinig busjes.
wachttijden.
onjuiste informatie op de website.
Zeer slecht, nooit meer
Aangekomen op parkeerlocatie A, waar we volgens de bevestiging heen moesten, werd ons op onvriendelijke toon verteld dat we naar locatie S moesten gaan. Dit bleek een overvol terrein met grote kuilen en plassen. Uiteindelijk ergens in de berm geparkeerd. Vervolgens wordt de barcode niet gelezen door het apparaat. Gebeld. U bent de zoveelste al. De hoorn wordt op de haak gegooid (!) Na 8 keer proberen wordt eindelijk de code gelezen en komt de shuttle. Na 25 minuten, dat wel. De shuttle doet er veel langer over dan aangegeven, omdat hij bij alle parkeerlocaties langs moet. Na onze vakantie, 10 dagen later, gaan we de auto ophalen. Barcode wordt gelukkig gelezen maar of we 40 euro willen bijbetalen. Terwijl we alles tevoren hadden betaald. Weer gebeld want de poort gaat niet open. U bent de zoveelste al. Binnen vijf minuten zou er iemand zijn. 20 minuten later wordt de poort eindelijk open gedaan. Thuis aangekomen mail gestuurd met de vraag hoe dit allemaal kan. Nooit antwoord gekregen. Dan maar deze review. Met de belofte nooit meer bij quick parking te zullen parkeren.
Sterke punten
in vergelijking met sommige anderen goedkoop
Zwakke punten
zeer slechte service
lang wachten op shuttle
bij vertrek opeens moeten bijbetalen (oplichting!)
NIET VOOR WAAR TE HOUDEN!
Dit is 1 van de slechte 'parkeergarage' die ik ooit in mijn levensloop heb gezien! Ik vertel het kort: op de site staat er een reistijd naar Schiphol in 3 minuten? Dat was vet 20 minuten. Je wordt niet optijd opgehaald (wachtijd 1 uur). Ik heb mijn vlucht gemist door deze *** parkeergarage. Ze helpen je geen eens met je bagage. Als vrouwzijnde moest ik zelf de achterbak openen en zelf mijn koffer zetten en eruit halen. Nadat ik mijn vlucht had gemist ging ik zelf met de taxi naar de quick park, woedend liep ik naar mijn auto. Niemand aanwezig op het kantoor of op de locatie. Vervolgens had ik gebeld naar de mobiele nummer wat er stond vermeld. Moest ik 30 minuten wachten tot de 'heer' aankwam. Nog moest ik 62 nog wat betalen en de 'heer' zelf is niet vriendelijk, hij heeft geen emotie of begrip. Hij ging me niet eens begeleiden naar de trap of de lift. Zelf ging ik met de trap totdat ik ontdekte dat er een lift was. Kortaf 'MENSEN DOE HET NIET!!!!'