27 september 2015 om 3 uur landen wij op schiphol, nadat wij de bagage opgehaald hadden bellen wij parkfly op. Zij verwijzen ons naar vertrek hal 3 uitgang C. Daar stonden wij met zijn zessen 20 minuten te wachten, kwam de bus aan en die stop bij uitgang D en werd meteen al vol gestormd door mensen die daar stonden te wachten, wij gingen aan de chauffeur klagen dat wij hier eerder staan, zegt hij dat er een 2de bus zo komt. Dus wij weer bellen dit keer neemt een chauffeuse op, wij onze naam en aantal passagiers genoemd, wij zouden dan met haar mee kunnen.
Eenmaal gearriveerd wordt deze bus ook vol gestormd door mensen die op het juiste plek stonden, en de chauffeuse doet alsof haar neus bloedt en weet van niets.
Dan maar nog een keer gebeld dit keer werd beloofd dat wij met hoogste prioriteit worden meegenomen. Derde bus kwam aan, en wij kijken om ons heen, zijn wij de enige die nog stonden te wachten.
Dus na 1 uur in de kou stonden te wachten worden wij pas opgehaald. Hun administratie is een zooitje, dus vraag ik mij af waarom ik bij boeking mijn vluchtnummer moet opgeven?
Voor mij wordt dit de laatste keer dat wij met parkfly in zee gaan, er zijn genoeg andere shuttle bedrijven in de buurt!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
communicatie, klanten afwimpelen, administratie
Ik kwam 2 november, vroeg in de ochtend, aan bij een volkomen donker terrein, slecht aangegeven en van enig toezicht/bewaking was geen sprake. Zelf dus maar een plekje gezocht in het stikkedonker en mijn bagage richting het hek gedragen. Daar stonden nog ongeveer 12 mensen te wachten waarvan sommigen al een uur. Deze mensen hadden al 2 x gebeld met quick parking over het ontbreken van vervoer en toerzicht en ze was te verstaan gegeven: "Ja mevrouw, het is hier geen Schiphol".!!! Het zou dus nog minstens 2 tours duren voor het kleine busje (dat ik onderweg had zien rijden) mij naar het vliegveld zou kunnen brengen. Daar had ik dus geen tijd voor en ik was ook niet van plan mijn auto onbeheerd op dit verlaten en donkere terrein achter te laten. Bagage dus weer in de auto en bij het wegrijden kwam het usje net aanrijden. Ik sprak de chauffeur aan om hem te vertellen dat ik mij gedwongen zag mijn reservering in te trekken. Hij haalde alleen zijn schouders op.
2 dagen na thuiskomst werd ik vervolgens nog onaangenaam verrast met een mail waarin ik vriendelijk werd verzocht 50% van het parkeergeld alsnog over te maken omdat ik niet was komen opdagen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Op geen enkele manier wordt hetgeen aangeboden wordt waargemaakt.